Bruxelles-ul decide, Bucureştiul execută: Autostrada Sibiu-Piteşti a devenit prioritate zero

Bruxelles-ul decide, Bucureştiul execută. La presiunea Comisiei Europene, autostrada Sibiu - Piteşti a devenit prioritate zero. În prima variantă a strategiei de implementare adoptată de Guvern luna trecută, pe locul întâi ca prioritate era autostrada Bacău – Paşcani.
[P] Maria, Regina României. Jurnal de Război, ediție integrală, necenzurată - comanda online
Conform HotNews.ro, Master Planul pe Transport şi Strategia de Implementare - documentul care stabileşte prioritizarea proiectelor - au fost modificate pentru a ţine cont de observaţiile Comisiei Europene şi sunt aproape gata să fie retransmise oficialilor europeni pentru o aprobare finală. Astfel, în ceea ce priveşte prioritizarea proiectelor rutiere până în anul 2020, pe primul loc se afla autostrada Sibiu - Piteşti, iar pe doi e autostrada Bacău - Paşcani. Alte proiecte care apar prioritare sunt autostrăzile Sibiu-Brasov, Brasov-Ploiesti, Cluj Napoca - Borş şi Pitesti-Craiova. La drumurile expres, legătura din Moldova pe ruta Ploiesti-Buzau-Focsani-Bacau capăta prioritate.
Toate proiectele rutiere sunt gândite să fie implementate prin mixul de fonduri europene-buget-imprumuturi, iar până la retransmiterea Master Planului finalizat Comisiei Europene mai e nevoie ca Ministerul Finanţelor să aprobe spaţiul fiscal suplimentar în deficitul naţional pentru următorii ani, necesar pentru angajarea unor împrumuturi de 7 miliarde de euro care să completeze fondurile europene disponibile.
Master Planul General de Transport (MPGT), precum şi Strategia de Implementare - documentul cheie care stabileşte prioritizarea proiectelor de infrastructură pentru anii ce urmează, a fost modificat astfel încât să ţină cont de observaţiile făcute de Comisia Europeană şi e gata să fie retransmis oficialilor europeni pentru aprobarea finală.
Potrivit surselor HotNews.ro, observaţiile comisiei au fost asimilate şi documentul strategic a suferit o serie de modificări şi, în acest moment, mai aşteaptă o aprobare din partea Ministerului de Finanţe pentru a putea fi retrimis la Comisia Europeană.
Proiectele rutiere până în 2020 ajung la circa 12,6 miliarde de euro. Aproape 7 miliarde ar trebui să vină din împrumuturi.
În acest moment, Master Planul de Transport împreună cu Strategia de Implementare e aproape finalizat, după ce a fost revizuit conform observaţiilor CE, şi este aproape gata de retransmis oficialilor europeni pentru o aprobare finală. Totuşi, până la trimiterea sa la Bruxelles, e nevoie ca Ministerul Finanţelor să dea o aprobare esenţială pentru implementarea întregii strategii.
[P] Maria, Regina României. Jurnal de Război, ediție integrală, necenzurată - comanda online
Conform HotNews.ro, Master Planul pe Transport şi Strategia de Implementare - documentul care stabileşte prioritizarea proiectelor - au fost modificate pentru a ţine cont de observaţiile Comisiei Europene şi sunt aproape gata să fie retransmise oficialilor europeni pentru o aprobare finală. Astfel, în ceea ce priveşte prioritizarea proiectelor rutiere până în anul 2020, pe primul loc se afla autostrada Sibiu - Piteşti, iar pe doi e autostrada Bacău - Paşcani. Alte proiecte care apar prioritare sunt autostrăzile Sibiu-Brasov, Brasov-Ploiesti, Cluj Napoca - Borş şi Pitesti-Craiova. La drumurile expres, legătura din Moldova pe ruta Ploiesti-Buzau-Focsani-Bacau capăta prioritate.
Toate proiectele rutiere sunt gândite să fie implementate prin mixul de fonduri europene-buget-imprumuturi, iar până la retransmiterea Master Planului finalizat Comisiei Europene mai e nevoie ca Ministerul Finanţelor să aprobe spaţiul fiscal suplimentar în deficitul naţional pentru următorii ani, necesar pentru angajarea unor împrumuturi de 7 miliarde de euro care să completeze fondurile europene disponibile.
Master Planul General de Transport (MPGT), precum şi Strategia de Implementare - documentul cheie care stabileşte prioritizarea proiectelor de infrastructură pentru anii ce urmează, a fost modificat astfel încât să ţină cont de observaţiile făcute de Comisia Europeană şi e gata să fie retransmis oficialilor europeni pentru aprobarea finală.
Potrivit surselor HotNews.ro, observaţiile comisiei au fost asimilate şi documentul strategic a suferit o serie de modificări şi, în acest moment, mai aşteaptă o aprobare din partea Ministerului de Finanţe pentru a putea fi retrimis la Comisia Europeană.
Proiectele rutiere până în 2020 ajung la circa 12,6 miliarde de euro. Aproape 7 miliarde ar trebui să vină din împrumuturi.
În acest moment, Master Planul de Transport împreună cu Strategia de Implementare e aproape finalizat, după ce a fost revizuit conform observaţiilor CE, şi este aproape gata de retransmis oficialilor europeni pentru o aprobare finală. Totuşi, până la trimiterea sa la Bruxelles, e nevoie ca Ministerul Finanţelor să dea o aprobare esenţială pentru implementarea întregii strategii.
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!

RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect

Bombă de proporții: JUSTIȚIA A SUSPENDAT LOVITURA DE STAT! Curtea de Apel a anulat hotărârea abuzivă a CCR. Turul II Înapoi

După ce au ”pierdut” Coiful Dacic, olandezii vor și sculpturile lui Brâncuși

PANICĂ în Spania, Portugalia și Franța după ce țările UE au fost afectate de o pană masivă de curent electric. ACTUALIZARE: Motivul ”științific” este enunțat ca fiind un ”fenomen atmosferic rar”. Peninsula Iberică PARALIZATĂ - Noaptea aduce HAOSUL

SISTEMUL CONTRAATACĂ: Alexandru Vasile, judecătorul curajos care a suspendat anularea alegerilor, atacat de CSM! - SOLIDARITATE! Cine este eroina Gheorghița Popescu, cea care a încercat urgentarea deciziei motivând apropierea alegerilor

Peninsula Iberică este noul Wuhan?

Bombă cu ceas pe masa CNSAS! ”Dosarul de Securitate al președintelui CCR, Marian Enache, este la DGIA, serviciul secret al Armatei”. Paralela cu cazul Traian Băsescu, alias ”Petrov”
Recomandările noastre
Tip conținut: Știri
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (4)