ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!



Un documentar despre Bucureşti a avut premiera la National Geographic Channel. Oraşul în care „îşi dau întâlnire orientul şi occidentul“, după cum este descris în clipul de prezentare al documentarului, şi brandul de turism al României vor fi promovate de postul de televiziune în zece ţări din lume, între care Germania, Franţa, Italia, Marea Britanie şi Rusia, prin intermediul acestui documentar şi al unor filme scurte.

[P] Maria, Regina României. Jurnal de Război, ediție integrală, necenzurată - comanda online

Autoritatea Naţională pentru Turism a încheiat un contract privind achiziţionarea serviciilor de coproducţie a unor programe (un film de 45 de minute şi patru viniete de 30 de secunde), ce a fost difuzat la televiziunea internaţională National Geographic Channel, pentru promovarea brandului de turism al României, întregul proiect fiind estimat la aproape un milion de euro.

Conceptul „Smart Cities“, iniţiat de National Geographic Channel, presupune realizarea câte unui film documentar pentru 18 oraşe europene relevante, invitate să participe la această iniţiativă de promovare, datorită faptului că sunt considerate a avea cel mai mare potenţial de creştere în următorii ani. Documentarul promovează Bucureştiul ca destinaţie „«smart» de city-break“ şi conţine cele mai reprezentative patru puncte de atracţie ale capitalei României şi din imediata sa apropiere, promovând peisajul cultural, trecutul istoric, infrastructura pentru educaţie, dar şi stilul de viaţă pentru petrecerea timpului liber. Totodată, filmul documentar abordează atât partea mai puţin cunoscută a oraşului din punct de vedere al istoriei, al vieţii culturale şi artistice, al oportunităţilor educaţionale, cât şi elemente de interes deja cunoscute de turişti, dar pentru care este nevoie să se menţină eforturile de promovare, după cum preciza Autoritatea Naţională pentru Turism (ANT) la sfârşitul lui 2014.

Valoare estimată a proiectului este 972.500 de euro, din care contribuţia estimată a Autorităţii Naţionale pentru Turism este de 750.000 de euro, în timp ce contribuţia estimată a National Geographic Channel este de 222.500 de euro, conform documentaţiei făcute publice de ANT la momentul respectiv. Contribuţia National Geografic Channel la această coproducţie va presupune şi realizarea a patru machete de presă, în format A4, pentru promovarea Bucureştiului şi a produselor turistice cheie ale României, ce vor fi publicate în revista National Geographic Magazine (coperta 4), pe aceleaşi pieţe ca şi documentarul şi vinietele, în perioada februarie - mai 2015.


ORAȘE INTELIGENTE: BUCUREȘTI - premiera în această seară, de la 21.00Orașe inteligente: București - premiera în această seară, de la 21.00#SmartCities #EnjoyBucharest #natgeofan

Posted by National Geographic Channel on Sunday, April 5, 2015