ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


Bucureştiul va avea un brand turistic în viitorul apropiat şi va fi promovat în străinătate din acest an cu viaţa de noapte din Centrul Vechi, cu zona verde a oraşului, Palatul Parlamentului şi muzeele, a declarat Călin Ile, vicepreşedintele asociaţiei pentru promovarea turismului în Bucureşti, citat de Mediafax.

Livrare gratuita in 24 de ore! Orice produs

Potrivit reprezentantului Asociaţiei de promovare şi dezvoltare turistică a Bucureştiului, promovarea Capitalei în afara ţării va avea ca principale direcţii viaţa efervescentă din oraş - Centrul Vechi, influenţa comunismului şi existenţa celei mai mari clădiri din Europa - Palatul Parlamentului, părţile de autentic românesc - cu Muzeul Satului şi Muzeul Ţăranului, zona verde a oraşului, cu lacurile sale şi chiar şi mitul Dracula.

"Putem promova viaţa culturală, Festivalul Enescu, arhitectura şi istoria oraşului, împrejurimile Bucureştiului şi multe altele. Toate însă trebuie asamblate de către specialişti, iar acest lucru se va întâmpla în curând", a declarat Ile pentru Mediafax.

El crede că în prezent cel mai important punct de atracţie pentru străini este reprezentat de modul de viaţă al bucureştenilor şi că românii sunt prietenoşi şi mulţi dintre ei vorbesc limbi străine. Străinii care vin în Bucureşti pleacă, în general, cu o impresie mai bună decât cea avută la sosire.