Calea ferată dispare!
Calea ferată, în ritmul în care este ea devalizată în ultimii 22 de ani, va dispărea în proporţie de 50% până la orizontul anului 2030, relevă un document guvernamental.
Calea ferată este un sector aflat în topul celor mai căpușate de mafii. El a fost o adevărată mană cerească pentru cei ce au avut legătură cu devalizarea sistematică produsă, care a dus la degradarea activelor.
Datele oficiale confirmă aceasta. Începând cu anul 1990 traficul de călători pe calea ferată a scăzut cu 90% în termeni absoluți și cu 93% în ceea ce privește cota de piață.
, se menționa într-un Memorandum aprobat de Guvern în vara acestui an, prin care autoritățile locale aprobau un plan de eficientizare la calea ferată.
Documentul a fost redactat de AECOM. Pe masa Guvernului a ajuns în mai 2014, când s-a discutat într-o primă lectură. Aceasta a stârnit un mare scandal printre reprezentanții industriei feroviare.
Planul viza “concentrarea pe o reţea feroviară mai restrânsă“. Cu alte cuvinte, rețeaua națională CFR să se reducă la 6.200 km. Mai grav e că reprezentanții Ministerului Transporturilor susțineau că recomandarea privind calea ferată a venit din partea Comisiei Europene:
, se menționează în document. Autoritățile române pun această recomandare ca pe o condiție pentru a primi sprijin atât de la FMI, cât și de la CE.
Libris.ro – Librarie online – Zilnic noutati si promotii
Calea ferată este un sector aflat în topul celor mai căpușate de mafii. El a fost o adevărată mană cerească pentru cei ce au avut legătură cu devalizarea sistematică produsă, care a dus la degradarea activelor.
Datele oficiale confirmă aceasta. Începând cu anul 1990 traficul de călători pe calea ferată a scăzut cu 90% în termeni absoluți și cu 93% în ceea ce privește cota de piață.
"Dacă se continuă evoluția din ultimii 22 de ani, conform scenariului de activitate obișnuită, până în anul 2030 transportul feroviar de călători din România va înregistra o scădere de până la 97%, comparativ cu volumul transportat în anul 1990, ceea ce e echivalent cu un număr de mai puțin de 20.000 de călători/zi pentru întreaga rețea"
, se menționa într-un Memorandum aprobat de Guvern în vara acestui an, prin care autoritățile locale aprobau un plan de eficientizare la calea ferată.
Documentul a fost redactat de AECOM. Pe masa Guvernului a ajuns în mai 2014, când s-a discutat într-o primă lectură. Aceasta a stârnit un mare scandal printre reprezentanții industriei feroviare.
Planul viza “concentrarea pe o reţea feroviară mai restrânsă“. Cu alte cuvinte, rețeaua națională CFR să se reducă la 6.200 km. Mai grav e că reprezentanții Ministerului Transporturilor susțineau că recomandarea privind calea ferată a venit din partea Comisiei Europene:
„În cadrul scrisorii adresate Ministerului Transporturilor, în data de 27 septembrie 2013, cu privire la Master Plan, Comisia Europeană a declarat următoarele: «Reducerea rețelei de transport feroviar la un nucleu sustenabil reprezintă baza de la care trebuie să pornească elaborarea modelării rețelei de transport feroviar»"
, se menționează în document. Autoritățile române pun această recomandare ca pe o condiție pentru a primi sprijin atât de la FMI, cât și de la CE.
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
Sau direct în conturile Media Root de la Banca Transilvania:
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect
Ungaria, sfidare totală în România: Un demnitar ungur s-a plimbat prin Transilvania timp de 3 zile fără să menționeze o singură dată numele României
Singura veste bună pentru vaccinați: Există tratament de detoxifiere a proteinelor spike. Ce recomandă Dr. Peter McCullough
CNSAS a declanșat procedura de verificare a lui VASILE BĂNESCU. Purtătorul de cuvânt al Patriarhiei refuză să-și ofere datele instituției care cercetează trecutul său în raport cu Securitatea. DOCUMENT EXCLUSIV
Iohannis în postură perfectă de chelner la Seul. FOTOGRAFIA ZILEI
17 milioane de morți ai vaccinului și o tută. ”Amanta lui Cîțu” contrazice un studiu de 180 de pagini efectuat în 17 țări de oameni de știință cu reputație internațională cât și pe Tucker Carlson. Factual, ONG-ul cu un capital de 2.500.000 lei
Vești proaste pentru vaccinați: s-a descoperit ingredientul din ARNm care dă cancer și suprimă imunitatea
Recomandările noastre
Tip conținut: Știri
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (0)