ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!



Carrefour, prezent şi în România, a anunţat că va prelungi termenul de valabilitate pentru produsele alimentare vândute sub marcă proprie, în Franţa. Acţiunea se înscrie în politica europeană a companiei de a reduce risipa alimentară, anunţă economica.net.

LIVRARE GRATUITA, orice produs. Toate ofertele

Carrefour va prelungi termenele de valabilitate pentru 350 de produse marcă proprie vândute în reţeaua sa de magazine din Franţa, potrivit presei de specialitate din Hexagon.

Este vorba despre o extindere a perioadelor de consum optim pentru 135 de produse alimentare din zona de băcănie din magazine, pentru produse de tipul cerealelor, orezului, fructelor uscate sau compoturilor. Mai mult, pentru alte 50 de produse, printre care zahăr, sare sau oţet, termenul de consum optim va dispărea efectiv de pe etichetă.

Carrefour va extinde, de asemenea, termenul de valabilitate pentru 165 de produse din sectorul de produse proaspete, pe motiv că actualele perioade sunt mult prea mici, iar alimentele pot rezista mult mai mult decât scrie acum pe etichete. Ca exemplu: termenul de valabilitate pentru iaurturi va fi extins de la 7 la 10 zile.

În aceste condiţii, se presupune logic că produsele în cauză, aflate pe rafturile Carrefour, vor fi fie expirate, fie bombe alimentare, îmbuibate cu şi mai mulţi aditivi.

Citeşte mai mult pe economica.net