ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!



Ghiţă Ciobanul a devenit faimos după ce a apărut în reclamele unei companii de telefonie mobilă.

[p] LIBRARIE.NET - Cărţile pe care le cauţi

Acesta a dorit să beneficieze de faima apărută peste noapte şi a decis să demareze o afecere cu produse lactate în Bucureşti. Proprietar al unei stâne, Ghiţă aducea la Bucureşti ceea ce producea la Jina, Sibiu. După doar un an, Ghiţă a fost nevoit să renunţe la afacere. Cauza, ar fi, potrivit acestuia, chiria mare pe care trebuia să o plătească pentru spaţiul din piaţa din sectorul 4 al Capitalei.

Chiar dacă este situată într-un cartier vechi şi către periferia oraşului, conducerea Pieţei Progresul percepe chirii de 1000 euro lunar, sumă la care se adaugă cheltuielile cu energia electrică şi cu serviciile comune de care beneficiază comercianţii (curăţenie, pază, etc.).

Acum, Ghiţă Ciobanul s-a întors la Jina vrea să deschidă un alt magazin în Cluj-Napoca. În paralel, plănuieşte să îşi ridice o pensiune în Mărginime şi să investească într-o stână turistică în Orăştie.