ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!



Compania aeriană Malaysia Airlines, de numele căreia se leagă două mari tragedii aviatice din 2014, a lansat un concurs mai puțin obișnuit. Oamenii din Australia şi Noua Zeelandă care doresc să câştige un bilet de avion sau un iPad sunt invitați să îşi mărturisească "bucket list"-ul - lucrurile pe care vor să le facă înainte să moară.

O strategie de marketing era de aşteptat din partea unei companii care mai încă are de suferit din cauza tragediilor în care au fost implicate zborurile MH17 şi MH370, din martie și iulie, dar numele competiţiei este cel puţin bizar: "Ultimul meu bucket list", potrivit TIME.com, citat de Mediafax.

Participanţii aveau de răspuns la întrebarea: "Ce şi unde ai vrea să tai de pe bucket list-ul tău?"

"Bucket list", potrivit definiţiei oferite de enciclopedia britanică Merriam-Webster, defineşte "o listă de lucruri pe care cineva nu le-a făcut, dar pe care vrea să le facă înainte de a muri”.

Concursul, demarat în urmă cu patru zile, pare să fi fost retras, după cum arată şi link-ul original, însă un fişier cu regulamentul mai putea fi găsit aici în momentul publicării acestui articol.

O gafă asemănătoare a fost făcută în 2003 de Comitetul de Turism al din Hong Kong, care a avut o campanie ce le promitea potenţialilor vizitatori că "Hong Kong îţi va tăia răsuflarea". În acea perioadă, SRAS - sindromul respirator acut sever - provocase moartea a aproximativ 100 de oameni, în special în Hong Kong şi China.