ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


O premieră pe piaţa de comunicaţii din România, dar şi în interiorul grupului francez Orange: filiala de pe piaţa locală lansează serviciul “Business One Voice”, o soluţie convergentă de voce fixă şi mobilă în cloud, dedicată mediului business.

Functionalităţile de voce fixă, mobilă sau convergenţa acestora variază de la identificarea apelantului, restricţionarea şi redirecţionarea apelurilor, apel în aşteptare, personalizarea tonurilor şi muzica în aşteptare, preluare apel, restricţionare sau respingere apeluri, până la cele complexe precum conferinţă, transferul în cascadă al apelurilor între numere fixe sau mobile după un scenariu prestabilit, redirecţionare de la distanţă, plan privat de numerotaţie.

Prin virtualizarea centralelor telefonice se elimină cheltuielile aferente achiziţionării, întreţinerii, configurării şi operării echipamentelor. De asemenea, prin alocarea de resurse de voce fixă sau mobilă pe destinaţii de apel, la nivel de utilizator, grupuri sau profiluri de utilizare şi prin controlul în timp real asupra consumului acestora, clienţii pot deţine controlul total asupra costurilor.

Clienţii pot administra serviciul de oriunde şi oricând, de pe orice dispozitiv conectat la internet, prin intermediul unei interfeţe web.