ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!



Procter&Gamble intenţionează să vândă sau să renunţe la circa 100 de branduri, în următorii doi ani, pentru a reduce costurile şi a se concentra pe cele mai importante linii de produse, relatează Mediafax.

Directorul general al companiei, A.G. Lafley, declară că vor rămâne doar aproximativ 70-80 de branduri în portofoliul P&G ce reprezintă 90% din vânzări şi peste 95% din profitul companiei din ultimii trei ani

"Va fi o companie mai mică şi mai puţin complicată, care va fi mai uşor de operat", a explicat Lafley la o conferinţă cu analiştii.

Cu toate acestea, directorul general a refuzat să identifice brandurile la care se va renunţa.

"Vom vinde un brand de peste 1 miliard de dolari, dacă nu mai este strategic. Nu vindem muştele de pe coada câinelui", a mai adăugat şeful P&G.

Între brandurile care ar putea fi vândute se numără Ausonia, Discreet, Blend-a-Dent, Braun, Oral-B şi Rindex, care realizează fiecare vânzări de sub 100 de milioane de dolari, consideră Ali Dibadj, analist la Sanford C. Bernstein în New York.

Vânzările P&G au scăzut cu 1%, la 20,2 miliarde de dolari, în trimestrul al patrulea, încheiat la 30 iunie. Analiştii anticipau vânzări de 20,5 miliarde de dolari.

Între cele mai importante branduri ale companiei se află detergenţii Tide, scutecele Pampers, pasta de dinţi Crest şi aparatele de ras Gillette, mărci despre care se crede că vor rămâne în portofoliu Procter&Gamble