ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!



Emma Townsend, în vârstă de 23 de ani, a solicitat lămuriri din parteaServiciului Clienţi al companiei Orange Marea Britanie pentru o factură de 110 lire.  La o zi după convorbire, femeia a primit un mesajul care a lăsat-o fără reacţie: : "Eşti atât de patetică! Nu-ţi plăteşti factura şi dai vina pe alte persoane. Eşti atât de patetică!"

"Când am citit textul mesajului, am fost în stare de şoc! Nu mi-a venit a crede că cineva de la orange poate trimite un asemenea mesaj, mai ales că persoanele de la serviciul clienţi sunt acolo pentru a ne ajuta. A fost la limita agresiunii şi este dezgustător!“, a spus Emma Townsend.

Purtătorul de cuvânt al Orange a cerut scuze femeii pentru cele întâmplate: "Ne cerem scuze fără rezerve doamnei Townsend pentru textul primit. Investigăm cele întâmplate şi se vor lua măsurile adecvate."