ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


Compania Telekom a transmis o notificare tuturor clienților săi abonați la serviciile pachetului TV de bază prin care îi înștiințează că prețul abonamentului va fi majorat cu 0,6 euro pe lună.

Grupul motivează scumpirea de 0,6 euro pe lună prin adăugarea a 6 noi posturi TV în grila de bază - printre care se numără Bollywood TV - care transmite filme și seriale indiene și Inedit TV - post care transmite muzică populară.

Aceasta este prima mutare făcută pe piață de Frantisek Mala - noul director comercial pe segmentul rezidențial al Telekom, adus în România de la 1 mai de noul CEO Miroslav Majoros cu ținta de a readuce pe creștere veniturile, profitul și numărul de clienți al grupului de comunicații fixe și mobile.

Iată textul notificării transmise de Telekom și semnate de Frantisek Mala:

"Din 1 iunie 2016 grila pachetului tău TV de bază furnizată de Telekom România va avea în plus 6 canale: Bollywood TV, Național 24 Plus,  Inedit TV, France 24, Mooz Hits, Mooz dance. Toate acestea promoțional în luna iunie, iar începând cu data de 1 iulie pentru doar 0,50 euro fără TVA în plus pe lună (0,60 euro cu TVA/lună), pentru pachetul de servicii achiziționat de la Telekom România”.

Din mesajul transmis de grupul Telekom rezultă cu abonații au varianta de a accepta scumpirea sau de a rezilia contractul pentru serviciile de televiziune.

"În cazul în care nu ești de acord cu aceste modificări, ai dreptul de a denunța unilateral contractul privind furnizarea serviciilor în termen de 30 de zile de la primirea prezentei notificări, fără plata niciunor penalități sau despăgubiri”, conform mesajului transmis de Telekom și tipărit color pe o coală A4 de calitate ridicată.

Veniturile Telekom România, cel mai mare grup de comunicații fixe și mobile de pe piața locală, au scăzut în primul trimestru din acest an cu 3%, la 234 mil. euro, în timp ce profitul operațional înainte de dobânzi, taxe, depreciere și amortizare (EBITDA) a înregistrat un declin abrupt, de 31%, până la 38 mil. euro, conform datelor publicate de gigantul german Deutsche Telekom, acționarul majoritar, conform Zf.ro.

Frantisek Mala - opțiunea noului CEO Mirsolav Majoros pentru poziția de director comercial rezidențial - vine în România de la T Mobile Cehia, unde ocupa poziția de director executiv pe segmentul rezidențial.

Telekom concurează pe piața TV în principal cu RCS&RDS - care domină piața de profil cu 3,4 milioane de abonamente (dintre care 2,7 milioane pe cablu) și UPC.