ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


Dominaţia organizaţiilor globale, a corporaţiilor, asupra comunităţilor locale se accentuează cu fiecare Campionat Mondial desfăşurat.

Dacă acum patru ani la mondialul din Africa de Sud, Federația Internațională de Fotbal a inventat deja celebrele “Tribunale FIFA” ce aveau ca misiune să judece și să condamne orice suspect de furt sau atac asupra turiștilor, turneul final din Brazilia se bucură de o noua lege dată de organizaţia lui Sepp Blatter.

CAMPIONATUL MONDIAL 2014. REZULTATE. CLASAMENT. 

Problema cu mondialul din 2014, o reprezintă faptul că Brazilia s-a găndit să adopte o lege benefică, ce poate salva nenumarate vieți dar care nu e in concordanță cu interesele sponsorilor oficiali ai FIFA. Astfel, "În 2003, guvernul brazilian a interzis alcoolul de pe stadioane din cauza numărului uriaş de morţi în rândul suporterilor". Singurul inconvenient aici este că Budweiser, principal sponsor în 2014, comercializează chiar alcool, respectiv bere.

Așa se face că secretarul general al FIFA a hotarăt să se prezinte în Brazilia cu următorul mesaj: "Îmi pare rău să o spun şi poate par puţintel arogant, dar ăsta e un lucru pe care nu îl negociem. Adică trebuie să fie şi va fi o prevedere legală care să ne permită să vindem bere'".

Ceea ce s-a şi întâmplat.

Programul transmisiunilor de la Cupa Mondială 2014 din Brazilia