DEMANTELAREA României continuă: FMI şi Comisia Europeană ne impun DISTRUGEREA Căilor Ferate Române

Calea ferată din România se va reduce la jumătate, conform unui plan realizat la cererea Comisiei Europene şi a FMI.
Numai pe parcursul anului trecut au fost scoase de pe harta circulaţiei feroviare cinci secţii de cale ferată.
Mall online:Livrare gratuita in 24 de ore!
CFR Călători a suspendat traficul de călători pe următoarele secții de circulație:
- pe secția Târgoviște-Fieni-Pietroșița, trenurile de călători au fost anulate începând cu data de 15 mai 2013. În prezent, acolo nu operează niciun operator de transport feroviar.
- pe secția Zorleni-Fălciu Nord, trenurile de călători au fost anulate începând cu data de 30 ianuarie 2013. În prezent, acolo nu operează niciun operator de transport feroviar.
- pe secția Slobozia Veche-Țăndărei, din data de 21 iunie 2013, au fost anulate trenurile de călători. Începând cu data de 13 octombrie 2014, au fost introduse în circulație două perechi de trenuri ale CFR Călători.
- pe secția Medgidia-Negru Vodă, au fost anulate trenurile de călători începând cu data de 15 aprilie 2013. În acest moment, acolo nu operează niciun operator de transport feroviar.
- pe secția Giurgiu-Grădiștea nu operează, la ora actuală, niciun operator de transport feroviar, trenurile de călători fiind anulate din luna aprilie 2013.
„SNTFC CFR Călători SA a încetat operarea trenurilor de călători pe cele 5 secții de circulație în perioada anului 2013, aceasta și în vederea realizării unui buget de venituri și cheltuieli echilibrat, precum și pentru ducerea la îndeplinire a angajamentelor în relația cu Fondul Monetar Internațional, ce revin din Memorandumul Tehnic de Înțelegere referitor la realizarea unei analize a viabilității rutelor utilizate și elaborarea unui plan de suspendare a serviciilor de transport feroviar de călători pe secțiile cu cel mai mare cost pe pasager kilometru”, a explicat ministrul Transporturilor, Ioan Rus.
Conform Master Planului General de Transport, elaborat de compania Aecom Ingenieria SRL deţinută de compania spaniolă de inginerie Inocsa, parte a grupului american AECOM, vizează „concentrarea pe o reţea feroviară mai restrânsă”. Altfel spus, presupune reducerea rețelei de cale ferată de la 20.000 km de linie desfășurată până la 10.000 km.
Premierul Victor Ponta spunea că "e o strategie mai veche negociată cu FMI de reducere a pierderilor privind societăţile de cale ferată şi, în acest sens, ştiţi, săptămâna viitoare avem discuţia cu cei de la FMI. Da, e strategia mai veche de a păstra pentru CFR liniile care sunt profitabile, pentru CFR Călători de a deschide piaţa pentru operatorii privaţi, iar dacă sunt linii care nu mai sunt folosite e evident că acestea trebuie închise, pentru că produc pierderi“.
Numai pe parcursul anului trecut au fost scoase de pe harta circulaţiei feroviare cinci secţii de cale ferată.
Mall online:Livrare gratuita in 24 de ore!
CFR Călători a suspendat traficul de călători pe următoarele secții de circulație:
- pe secția Târgoviște-Fieni-Pietroșița, trenurile de călători au fost anulate începând cu data de 15 mai 2013. În prezent, acolo nu operează niciun operator de transport feroviar.
- pe secția Zorleni-Fălciu Nord, trenurile de călători au fost anulate începând cu data de 30 ianuarie 2013. În prezent, acolo nu operează niciun operator de transport feroviar.
- pe secția Slobozia Veche-Țăndărei, din data de 21 iunie 2013, au fost anulate trenurile de călători. Începând cu data de 13 octombrie 2014, au fost introduse în circulație două perechi de trenuri ale CFR Călători.
- pe secția Medgidia-Negru Vodă, au fost anulate trenurile de călători începând cu data de 15 aprilie 2013. În acest moment, acolo nu operează niciun operator de transport feroviar.
- pe secția Giurgiu-Grădiștea nu operează, la ora actuală, niciun operator de transport feroviar, trenurile de călători fiind anulate din luna aprilie 2013.
„SNTFC CFR Călători SA a încetat operarea trenurilor de călători pe cele 5 secții de circulație în perioada anului 2013, aceasta și în vederea realizării unui buget de venituri și cheltuieli echilibrat, precum și pentru ducerea la îndeplinire a angajamentelor în relația cu Fondul Monetar Internațional, ce revin din Memorandumul Tehnic de Înțelegere referitor la realizarea unei analize a viabilității rutelor utilizate și elaborarea unui plan de suspendare a serviciilor de transport feroviar de călători pe secțiile cu cel mai mare cost pe pasager kilometru”, a explicat ministrul Transporturilor, Ioan Rus.
Conform Master Planului General de Transport, elaborat de compania Aecom Ingenieria SRL deţinută de compania spaniolă de inginerie Inocsa, parte a grupului american AECOM, vizează „concentrarea pe o reţea feroviară mai restrânsă”. Altfel spus, presupune reducerea rețelei de cale ferată de la 20.000 km de linie desfășurată până la 10.000 km.
Premierul Victor Ponta spunea că "e o strategie mai veche negociată cu FMI de reducere a pierderilor privind societăţile de cale ferată şi, în acest sens, ştiţi, săptămâna viitoare avem discuţia cu cei de la FMI. Da, e strategia mai veche de a păstra pentru CFR liniile care sunt profitabile, pentru CFR Călători de a deschide piaţa pentru operatorii privaţi, iar dacă sunt linii care nu mai sunt folosite e evident că acestea trebuie închise, pentru că produc pierderi“.
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!

RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect

Bombă de proporții: JUSTIȚIA A SUSPENDAT LOVITURA DE STAT! Curtea de Apel a anulat hotărârea abuzivă a CCR. Turul II Înapoi

După ce au ”pierdut” Coiful Dacic, olandezii vor și sculpturile lui Brâncuși

PANICĂ în Spania, Portugalia și Franța după ce țările UE au fost afectate de o pană masivă de curent electric. ACTUALIZARE: Motivul ”științific” este enunțat ca fiind un ”fenomen atmosferic rar”. Peninsula Iberică PARALIZATĂ - Noaptea aduce HAOSUL

SISTEMUL CONTRAATACĂ: Alexandru Vasile, judecătorul curajos care a suspendat anularea alegerilor, atacat de CSM! - SOLIDARITATE! Cine este eroina Gheorghița Popescu, cea care a încercat urgentarea deciziei motivând apropierea alegerilor

Peninsula Iberică este noul Wuhan?

Bombă cu ceas pe masa CNSAS! ”Dosarul de Securitate al președintelui CCR, Marian Enache, este la DGIA, serviciul secret al Armatei”. Paralela cu cazul Traian Băsescu, alias ”Petrov”
Recomandările noastre
Tip conținut: Știri
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (2)