Decizia Curții de Justiție a Uniunii Europene care va afecta retailerii din România
Curtea de Justiție a Uniunii Europene a decis, joi, publicitatea care promovează prețurile unui retailer prin comparație cu prețurile altuia trebuie efectuată doar în cazul acelorași tipuri de magazine sau lanțuri comerciale, informează profit.ro
Hotărârea a fost luată într-un proces din Franța, care a implucat retailerul Carrefour și un alt lanț de magazine francez.
În caz contrar, a decis Curtea, este obligatoriu ca reclama să informeze consumatorii cu privire la diferența dintre magazine sau comercianți.
Potrivit sursei citate, în cursul lunii decembrie 2012, Carrefour a lansat în Franța o campanie publicitară televizată, intitulată „garantat cel mai redus preț Carrefour”. Reclama compara prețurile a 500 de produse aparținând marilor mărci și vândute în magazine ale firmei Carrefour, dar și în magazine ale firmelor concurente. În cadrul campaniei, Careffour oferea consumatorului rambursarea dublului diferenței de preț dacă era găsit un produs mai ieftin la alt comerciant.
Și în România, retailerii se întrec în sloganuri publicitare ca „returnăm de 10 x diferența” ori „cel mai mic preț din România”. Rămâne, deci, de văzut cum va schimba decizia Curții de Justiție a Uniunii Europene peisajul comerțului cu amănuntul din țara noastră.
Hotărârea a fost luată într-un proces din Franța, care a implucat retailerul Carrefour și un alt lanț de magazine francez.
În caz contrar, a decis Curtea, este obligatoriu ca reclama să informeze consumatorii cu privire la diferența dintre magazine sau comercianți.
Potrivit sursei citate, în cursul lunii decembrie 2012, Carrefour a lansat în Franța o campanie publicitară televizată, intitulată „garantat cel mai redus preț Carrefour”. Reclama compara prețurile a 500 de produse aparținând marilor mărci și vândute în magazine ale firmei Carrefour, dar și în magazine ale firmelor concurente. În cadrul campaniei, Careffour oferea consumatorului rambursarea dublului diferenței de preț dacă era găsit un produs mai ieftin la alt comerciant.
Și în România, retailerii se întrec în sloganuri publicitare ca „returnăm de 10 x diferența” ori „cel mai mic preț din România”. Rămâne, deci, de văzut cum va schimba decizia Curții de Justiție a Uniunii Europene peisajul comerțului cu amănuntul din țara noastră.
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
Sau direct în conturile Media Root de la Banca Transilvania:
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect
Ion Cristoiu: Cuplul Iohannis – Ciolacu a primit misiunea ca România să provoace Rusia
ACTUALIZARE: Atac terorist la Moscova: Peste 115 morți și peste 140 de răniți. Putin urmează să iasă în fața națiunii. FSB: Teroriștii au fost prinși când încercau să fugă în Ucraina (VIDEO)
Disperare și Sporuri la MApN. Val de demisii și retrageri din Armata Română
Prințesa Kate, soția Prințului moștenitor al tronului britanic, are cancer la 42 de ani. La trei ani de la injectarea cu seruri Covid aproape întreaga familie regală a Marii Britanii e canceroasă
Unde a ajuns școala românească: Elev sancționat cu scăderea notei la purtare pentru că a făcut “propagandă pentru România Mare” și pentru că-și iubește țara! A fost trimis și la consiliere psihologică
Pe Zelenski l-au lăsat nervii: îl numește pe Putin "gunoi" și "ticălos" – La Crocus a început un nou Maidan
Recomandările noastre
Loreta Popa, un om dedicat primei sale iubiri: CUVÂNTUL! Interviu ActiveNews cu promotoarea Muzeului Național al Literaturii Române: ”Fără acces la educație copiii noștri nu vor mai fi în stare nici să se semneze, dar să citească”
27 martie: Basarabia „se unește pentru totdeauna cu Mama sa, România”. Aproape toți cei care au votat Unirea au fost apoi vânați de bolșevici și au sfârșit în lagărele sovietice. Ei sunt Martirii Basarabiei, Martirii Unirii. Să nu-i uităm niciodată!
Secțiuni: Consumator
Subiecte: Comerţ online Control hypermarketuri
Organizații: Carrefour Uniunea Europeană
Tip conținut: Știri
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (0)