ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!



În urmă cu o zi, agenţia de presă Mediafax, aflată în insolvenţă şi deţinută de Adrian Sârbu, a publicat o ştire legată de reducerea TVA la preţurile alimentelor din magazinele Profi.

"Am luat această măsură excepţională încă din ultima zi a lui aprilie deoarece suntem convinşi că scăderea preţurilor rezultată din reducerea TVA este o decizie cât se poate de bună pentru comerţ, o decizie care nu doar că le va permite oamenilor să cumpere produse de mai bună calitate, dar va şi spori vânzările în general", a declarat un reprezentant al lanţului de magazine pe mediafax.ro

Untitled-1

Este una dintre cele mai mari minciuni la care cea mai mare agenţie de presă din România e direct implicată! Nu cred că redactorii Mediafax sunt atât de naivi încât să ia de bun orice comunicat de presă, ci totul a fost făcut cu bună ştiinţă, cel mai probabil în baza unui contract de publicitate. Ce să mai spunem de Ziarul Financiar, care a dat ştirea cuvânt cu cuvânt? Ce credibilitate mai are acest cotidian dacă publică o astfel de ştire?

CITEŞTE ŞI: Imperiul media construit de Adrian Sârbu se destramă bucată cu bucată

Scăderea TVA la alimente la 9% nu are cum să se întâmple mai devreme de 1 iunie, este ilegal, Profi ar face evaziune fiscală! Poate Profi să vireze la stat doar 9% în condițiile în care datoriile sale către buget, înregistrate în contabilitatea proprie, conțin un TVA de 24%?

PROFITVA901FOTO brandprivat.ro


În magazinele Profi sunt alimente care au "TVA redus", după cum spun belgienii de la Profi, exemplificate în imaginea de mai sus. Realitatea îi loveşte dur pe cumpărători la casă. Faptul că este o MINCIUNĂ este confirmată de bonul de casă, care afişează TVA de 24%! Profi putea face aceste reduceri fără nicio problemă, scăzând preţul cu 12% la o serie de alimente şi totul ar fi fost legal şi corect.

Din păcate, trăim în ţara în care preţurile din Kaufland sunt ETALON pentru agenţii ANAF, aşa nimeni nu s-a sesizat la această campanie ordinară făcută pe spatele românilor. Presa tace, ANAF tace (se presupune că Profi face evaziune acolo totuşi), iar Agenţia Naţională a Protecţiei Consumatorului doarme.