Facilităţile obţinute de transportatori: înjumătăţirea amenzilor, reducerea costurilor cu plăcuţele suplimentare

Reprezentanţii Confederaţiei Naţionale Rutiere (CNR) au avut o primă rundă de întâlniri cu ministrul Transporturilor, Ramona Mănescu, în care au obţinut deja două facilităţi importante: amenzile se vor înjumătăţi, amenda de 30.000 lei pentru cântar, care îi vizează pe transportatorii de marfă, dispare, iar 1 ianuarie 2014 nu mai este dată finală până la care se pot aplica plăcuţele suplimentare pe autovehiculele de transport, potrivit declaraţiilor secretarului general al CNR, Siegfried Mayer.
Vehiculele de transport marfă cu masa maximă autorizată de peste 3,5 zone trebuia dotate cu plăcuţe care să specifice dimensiunile şi masele maxime autorizate ale fiecărui vehicul, din 26 mai 2013. Dotarea cu astfel de plăcuţe este coordonată, în prezent, RAR. Pentru vehiculele fără dispozitive cuplare remorcă/semiremorcă nu este necesară prezenţa la Registrul Auto Român, în timp ce pentru cele cu dispozitive cuplare se merge la RAR central sau la reprezentanţele din judeţ, pe bază de programare individuală.
HG 69 a trecut cu amenzile înjumătăţite şi până la 23 decembrie 2013 va fi votat. Trebuie să stea zece zile la transparenţă. Normele de la OUG 11 se vor proroga până în ianuarie 2015, conform promisiunilor secretarului de stat Manuel Donescu; asta înseamnă că OUG 11, care a trecut de Comisia de Industrii şi Servicii din Camera Deputaţilor va putea fi votată de Parlament în forma actuală şi cei sub 3,5 tone vor scăpa de licenţiere. OG 43 va fi votată săptămâna viitoare în Parlament aşa că, foarte probabil, scăpam şi de amenda de 30.000 lei pentru cântar.
Plăcuţele au fost discutate cu secretarul de stat Donescu şi am conceput o variantă ce va fi discutată cu directorul ge-neral al RAR, să găsim soluţii. Deja ştim că suma cheltuită cu implementarea acestei directive europene se va reduce substanţial, undeva la 80 lei pentru RAR şi circa 50 lei pentru plăcuţă. Mai mult decât atât, data de 1 ianuarie 2014 nu mai este data finală până la care se pot aplica aceste plăcute şi fiecare autovehicul va putea să se conformeze OMT 1640/2012 până la următorul ITP. Aceste măsurători vor putea fi făcute la orice staţie ITP din ţară, nu numai la RAR şi încercăm să convingem MT ca aceste măsurători să poată fi efectuate şi de personalul din cadrul staţiilor ITP autorizate de RAR.
Nu spun că suntem mulţumiţi, dar cred că am scos multe lucruri în prima zi de discuţii. Urmează celelalte ministere, cu celelalte pro-bleme, în următoarea perioadă. Bineînţeles, putem declara că avem rezultate când propu-nerile legislative vor produce efecte. Sperăm că majoritatea problemelor noastre vor găsi rezolvare anul acesta. Dacă nu, avem reţeta rezolvării.
Vehiculele de transport marfă cu masa maximă autorizată de peste 3,5 zone trebuia dotate cu plăcuţe care să specifice dimensiunile şi masele maxime autorizate ale fiecărui vehicul, din 26 mai 2013. Dotarea cu astfel de plăcuţe este coordonată, în prezent, RAR. Pentru vehiculele fără dispozitive cuplare remorcă/semiremorcă nu este necesară prezenţa la Registrul Auto Român, în timp ce pentru cele cu dispozitive cuplare se merge la RAR central sau la reprezentanţele din judeţ, pe bază de programare individuală.
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!

RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect

PANICĂ în Spania, Portugalia și Franța după ce țările UE au fost afectate de o pană masivă de curent electric. ACTUALIZARE: Motivul ”științific” este enunțat ca fiind un ”fenomen atmosferic rar”. Peninsula Iberică PARALIZATĂ - Noaptea aduce HAOSUL

După ce au ”pierdut” Coiful Dacic, olandezii vor și sculpturile lui Brâncuși

Peninsula Iberică este noul Wuhan?

SISTEMUL CONTRAATACĂ: Alexandru Vasile, judecătorul curajos care a suspendat anularea alegerilor, atacat de CSM! - SOLIDARITATE! Cine este eroina Gheorghița Popescu, cea care a încercat urgentarea deciziei motivând apropierea alegerilor

Viganò: Conclavul este falsificat – De aceea, viitorul Papă nu va avea autoritate

Psiholog militar Laurențiu Niculescu: Asistăm la destrămarea psihică a unei întregi națiuni. Acest lucru trebuie oprit!
Recomandările noastre

SENZAȚIONAL! AEP ia în calcul UN SINGUR TUR AL ALEGERILOR PREZIDENȚIALE! E momentul unei națiuni, al tuturor românilor care susțin echipa George Simion - Călin Georgescu: PE 4 MAI ESTE TURUL 2!

Un al doilea caz Marian Enache: Daniel Coriu, președintele Colegiului Medicilor din România, A FOST RECRUTAT DE SECURITATE și tace de 35 de ani. ActiveNews a primit Adeverința CNSAS - FACSIMIL
Tip conținut: Știri
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (0)