Fără tricolorul românesc arborat pe nave. Cum a devenit România prima țară europeană care ȘI-A CEDAT PAVILIONUL

Anul trecut, un grup de oameni de afaceri și funcționari ai statului român au pus la cale un contract fără precedent internațional - cedarea pavilionului României, adică tricolorul care se arborează pe navele ce țin de statul român , pentru 30 de ani.
Emisiunea România, te iubesc de la Pro Tv a prezentat un reportaj despre acest caz fără precedent.
Pavilionul național indică statul sub a cărui protecție se află nava și de ale cărei legi este guvernată, atât în apele naționale, cât și în largul mării. Protecția se extinde atât asupra navei care îl arborează, cât și asupra mărfurilor pe care le transportă.
La 29 februarie 2013, comandantul Andrian Mihei a fost numit prin ordinul Ministrului Fenechiu, directorul general al Autorității Navale Române. La câteva zile după instalare, a primit o notificare din partea unei companii private care revendica dreptul de a înscrie nave în numele statului român.
"Fiind un profesionist cu 33 de ani experiență în domeniu, știam că este imposibil acest lucru", explică comandantul.
Atunci a aflat că există un contract secretizat încheiat cu o companie din Cipru cu acționariat german.
"Am cerut sa mi se pună la dispoziție contractul. Atunci am aflat de la domnul director că contractul are un regim special, a fost clasificat ca și secret de serviciu și că nu pot să-l vad. Am întrebat de ce nu pot să-l vad, pentru că sunt director general", mai spune Andrian Mihei.
A reușit până la urmă să declasifice documentul și s-a îngrozit: "După ce am citit, am parcurs întreg contractul si mi-am dat seama de enormitățile care erau cuprinse: un contract semnat între Autoritatea Navală Română și Ilvana Holdings Limited prin care instituția navală română acorda drepturi de administrare a pavilionului României pentru o perioadă de 30 de ani!!"
Povestea începuse cu un an înainte, când la nivelul Ministerului Transporturilor s-a format un grup de lucru pentru a gasi soluții pentru navele înmatriculate în România și asta pentru că țara noastră mai are în flota sa comerciala doar... 4 nave.
Două dintre acestea sunt navele CFR-ului care zac nefolosite în portul Constanța.
Cele mai mari feriboturi din Europa sunt în Constanța. Ce viziune strategică și comercială să ai să nu le folosești?
Fiecare navă are aproape 200 de metri și pe fiecare se pot încărca cel puțin 100 de vagoane de marfă sau 100 de tiruri, atrăgea atenția Cosmin Savu la "România, te iubesc".
Emisiunea România, te iubesc de la Pro Tv a prezentat un reportaj despre acest caz fără precedent.
Pavilionul național indică statul sub a cărui protecție se află nava și de ale cărei legi este guvernată, atât în apele naționale, cât și în largul mării. Protecția se extinde atât asupra navei care îl arborează, cât și asupra mărfurilor pe care le transportă.
La 29 februarie 2013, comandantul Andrian Mihei a fost numit prin ordinul Ministrului Fenechiu, directorul general al Autorității Navale Române. La câteva zile după instalare, a primit o notificare din partea unei companii private care revendica dreptul de a înscrie nave în numele statului român.
"Fiind un profesionist cu 33 de ani experiență în domeniu, știam că este imposibil acest lucru", explică comandantul.
Atunci a aflat că există un contract secretizat încheiat cu o companie din Cipru cu acționariat german.
"Am cerut sa mi se pună la dispoziție contractul. Atunci am aflat de la domnul director că contractul are un regim special, a fost clasificat ca și secret de serviciu și că nu pot să-l vad. Am întrebat de ce nu pot să-l vad, pentru că sunt director general", mai spune Andrian Mihei.
A reușit până la urmă să declasifice documentul și s-a îngrozit: "După ce am citit, am parcurs întreg contractul si mi-am dat seama de enormitățile care erau cuprinse: un contract semnat între Autoritatea Navală Română și Ilvana Holdings Limited prin care instituția navală română acorda drepturi de administrare a pavilionului României pentru o perioadă de 30 de ani!!"
Povestea începuse cu un an înainte, când la nivelul Ministerului Transporturilor s-a format un grup de lucru pentru a gasi soluții pentru navele înmatriculate în România și asta pentru că țara noastră mai are în flota sa comerciala doar... 4 nave.
Două dintre acestea sunt navele CFR-ului care zac nefolosite în portul Constanța.
Cele mai mari feriboturi din Europa sunt în Constanța. Ce viziune strategică și comercială să ai să nu le folosești?
Fiecare navă are aproape 200 de metri și pe fiecare se pot încărca cel puțin 100 de vagoane de marfă sau 100 de tiruri, atrăgea atenția Cosmin Savu la "România, te iubesc".
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!

RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect

Bombă de proporții: JUSTIȚIA A SUSPENDAT LOVITURA DE STAT! Curtea de Apel a anulat hotărârea abuzivă a CCR. Turul II Înapoi

După ce au ”pierdut” Coiful Dacic, olandezii vor și sculpturile lui Brâncuși

PANICĂ în Spania, Portugalia și Franța după ce țările UE au fost afectate de o pană masivă de curent electric. ACTUALIZARE: Motivul ”științific” este enunțat ca fiind un ”fenomen atmosferic rar”. Peninsula Iberică PARALIZATĂ - Noaptea aduce HAOSUL

SISTEMUL CONTRAATACĂ: Alexandru Vasile, judecătorul curajos care a suspendat anularea alegerilor, atacat de CSM! - SOLIDARITATE! Cine este eroina Gheorghița Popescu, cea care a încercat urgentarea deciziei motivând apropierea alegerilor

Bombă cu ceas pe masa CNSAS! ”Dosarul de Securitate al președintelui CCR, Marian Enache, este la DGIA, serviciul secret al Armatei”. Paralela cu cazul Traian Băsescu, alias ”Petrov”

Peninsula Iberică este noul Wuhan?
Recomandările noastre

22 aprilie 1990, startul Pieței Universității. În urmă cu 35 de ani începea cea mai amplă manifestație anticomunistă din Europa Centrală și de Est. VIDEO și GALERIE FOTO

Alex Jones și Tucker Carlson despre Lupta pentru Adevăr: Globalism, Trump, Israel, Planuri Secrete pentru Al Treilea Război Mondial, WEF, CIA, 9/11 - O EMISIUNE-BOMBĂ tradusă în română - VIDEO
Tip conținut: Știri
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (1)