Formula 1: Ce ar putea fi în cursa din Austria în 2014?

Mai jos găsiţi prognoza F1 Manager pentru Marele Premiu de Formula 1 din Austria, cursă ce se va desfăşura Duminică cu începere de la ora 15.
Cele mai multe victorii: Mika Hakkinen și Michael Schumacher câte două fiecare.
Pneurile disponibile: ușoare si superușoare.
Pista alternează virajele foarte lente cu secțiuni de mare viteză. Tracțiunea și forțele laterale asigură un nivel de stres pentru pneuri de la mediu la înalt, în special în virajele cinci și șase. Red Bull Ring necesită o apăsare aerodinamică mare, cu scopul de a genera cât mai multă aderență aerodinamică posibil pe un circuit care are doar viteze medii reduse. Efectul forței de apăsare are drept rezultat o forță de apăsare verticală asupra mașinii. Aceasta se combină cu forțele care apasă lateral mașina când aceasta intră în viraj, generând un stres diferit asupra pneurilor. Pneul supersoft este unul care lucrează într-un registru scăzut, fiind capabil să atingă performanța optimă chiar și la temperaturi scăzute.
Ce ar putea fi?
Un lucru intersant pe circuitul austriac este că se frânează în urcare lucru care fac depăşirile mai dificile şi pune o presiune suplimentară pe pneurile faţă. Forţa de frânare însă va trebuii să vină din forţa mecanică a pneurilor şi nu din aerodinamică, asta fiindcă viteza medie este una scăzută datorată virajelor strânse ale circuitului.
Întreaga analiză pe F1 Manager
Caracteristicile circuitului | Cifrele |
Lungimea turului | 4326m |
Numărul de tururi | 71 |
Distanţa cursei | 307,020km |
Cel mai rapid tur în cursă | 1’08.337 Michael Schumacher 2003 |
Apăsarea aerodinamică | Medie |
Cele mai multe victorii: Mika Hakkinen și Michael Schumacher câte două fiecare.
Pneurile disponibile: ușoare si superușoare.
Pista alternează virajele foarte lente cu secțiuni de mare viteză. Tracțiunea și forțele laterale asigură un nivel de stres pentru pneuri de la mediu la înalt, în special în virajele cinci și șase. Red Bull Ring necesită o apăsare aerodinamică mare, cu scopul de a genera cât mai multă aderență aerodinamică posibil pe un circuit care are doar viteze medii reduse. Efectul forței de apăsare are drept rezultat o forță de apăsare verticală asupra mașinii. Aceasta se combină cu forțele care apasă lateral mașina când aceasta intră în viraj, generând un stres diferit asupra pneurilor. Pneul supersoft este unul care lucrează într-un registru scăzut, fiind capabil să atingă performanța optimă chiar și la temperaturi scăzute.

Ce ar putea fi?
Un lucru intersant pe circuitul austriac este că se frânează în urcare lucru care fac depăşirile mai dificile şi pune o presiune suplimentară pe pneurile faţă. Forţa de frânare însă va trebuii să vină din forţa mecanică a pneurilor şi nu din aerodinamică, asta fiindcă viteza medie este una scăzută datorată virajelor strânse ale circuitului.
Întreaga analiză pe F1 Manager
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!

RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect

Ion Cristoiu: Guvernatorul BNR, Mugur Isărescu, trebuie anchetat penal pentru abuz în serviciu

Nicușor Dan a aprobat Marșul homosexualilor - ”Bucharest Pride” pentru sâmbătă, 7 iunie, în ajunul Rusaliilor

SRS: Nicușor Dan turnător la Securitate cu acte! Sorin Roșca Stănescu publică documentele. NOTE INFORMATIVE de POLIȚIE POLITICĂ

George Simion l-a spulberat pe Nicușor Dan: Căzut în "falia satanistă"! VIDEO de la prima confruntare, față în față, dintre candidații la prezidențiale, dintre suveranism și progresism

7 MOTIVE PENTRU CARE NICI UN CREȘTIN ORTODOX NU-L POATE VOTA PE NICUȘOR DAN. Campanie de mii de scrisori către preoții din diaspora a candidatului progresist, necăsătorit, ”spovedit” la Biserica Catolică, susținut de Cultul Evanghelic, pro-avort și LGBT

CE MĂ FAC CU VOI? Articolul-bombă al lui George Simion
Recomandările noastre
Tip conținut: Știri
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (0)