ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!



Mai jos găsiţi prognoza F1 Manager pentru Marele Premiu de Formula 1 de la Montmelo, Spania, cursă ce se va desfăşura Duminică cu începere de la ora 15. Începem ca de obicei cu caracteristicile tehnice ale circuitului şi ale monoposturilor după care vom continua cu raportul de forță între echipe și în cele din urmă vă vom ofei şansa de a analiza lupta din cadrul echipelor între cei doi piloți ai acestora.







































































Caracteristicile circuitului Cifrele
Lungimea turului 4655m
Numărul de tururi 66
Distanţa cursei 307,104km
Locul 1 pe grilă pleacă de pe partea stânga a circuitului
Cel mai rapid tur în cursă 1’21.670 Kimi Raikkonen 2008
Viteza maximă 318km/oră
Zonele DRS Prima şi a treia linie dreaptă
Distanţa de la start până la primul viraj 730m
 Cerințele monopostului
Acceleraţie maximă pe 60% din lungimea circuitului
Cea mai lungă perioadă de accelerație 1310
Apăsarea aerodinamică Înaltă
Schimbările de viteză pe tur 45
Combustibilul folosit pe tur 2.5kg?
Câştigul pe tur prin consumul de combustibil 0,075s

 

Cele mai multe victorii: Michael Schumacher – şase.

Pneurile disponibile: medii şi tari.

Ce ar putea fi?

Din 23 de curse disputate pe circuitul de la Montmelo, 17 au fost câştigate de către cel plecat de pe prima poziţie a grilei. Procentul este mare şi ţinând cont de dominaţia Mercedes din acest sezon nu vedem cum s-ar putea schimba acest lucru, altfel decât printr-o luptă între cei doi piloţi: Lewis Hamilton şi Nico Rosberg.

Dacă ar fi să ne uităm la declaraţiile şefilor de echipă am vedea că ele contrastează foarte mult cu cele ale piloţilor aceleiaşi echipe.

Pe F1 Manager găsiţi continuarea analizei.