Formula 1: Ce ne aşteaptă în Kuala Lumpur, Malaezia?
![](https://www.activenews.ro/images/animatie-redare-articol.gif)
Ajungem la a doua etapă a sezonului, etapă ce se va desfăşura pe circuitul asiatic din Kuala Lumpur, capitala Malaeziei, circuit unde piloții parcurg în timpul cursei 56 de tururi a câte 5543m iar distanţa totală a cursei va însuma 310,408km.
Date tehnice
Distanţa de la start până la primul viraj este de 660 m.
Acceleraţia la maxim: pe 65% din lungimea circuitului
Cea mai lungă linie dreaptă: 1029 m
Numărul de schimbări a treptelor de viteză într-un tur: 52
Combustibilul folosit pe tur: 2,4kg
Cât salvezi într-un tur prin eliminarea combustibilului aferent: 0,096s
Cel mai rapid tur în timpul unei curse: 1’34.223 (211.783 kph) Montoya 2004
Cel mai rapid tur : 1’32.582 (215.536 kph) Alonso 2005
Apăsare aerodinamică: ridicată.
Viteza maximă atinsă: 307 km/h
Cele mai multe victorii: Schumacher, Alonso şi Vettel, câte 3 fiecare
Cele mai multe plecări de pe prima pozitie a grilei: Michael Schumacher 5
Circuitul din Malaezia are tot ceea ce îi trebuie pentru a face viaţa penurilor foarte grea: viraje rapide cu mari încărcări laterale, asfalt rugos, temperaturi ridicate şi denivelări (circuitul fiind de fapt construit initial pe locul unei mlaştini). Drept rezultat, atât degradarea mecanică cât şi termică sunt factori importanţi. Maşinile sunt reglate cu o apăsare aerodinamică ridicată, ceea ce adaugă şi forţe verticale, variatelor condiţii la care sunt supuse aici pneurile.
Deoarece plouă aproape zilnic la Sepang, cauciucul lăsat pe pistă tinde să fie spalat între sesiuni. Aceasta face ca evoluţia pistei să fie greu de prezis şi creste de asemenea riscul de oprire a cursei şi de apariţie a maşinii de siguranţă (Marele Premiu al Malaeziei a fost oprit inainte de a se fi terminat de mai multe ori). Drenajul este o problemă, ceea ce duce la apariţia bălţilor.
Întregul articoi AICI, unde aflaţi cum pronosticând corect ordinea primilor 3 piloşi puteşi câştiga premiile F1 Manager!
Date tehnice
Distanţa de la start până la primul viraj este de 660 m.
Acceleraţia la maxim: pe 65% din lungimea circuitului
Cea mai lungă linie dreaptă: 1029 m
Numărul de schimbări a treptelor de viteză într-un tur: 52
Combustibilul folosit pe tur: 2,4kg
Cât salvezi într-un tur prin eliminarea combustibilului aferent: 0,096s
Cel mai rapid tur în timpul unei curse: 1’34.223 (211.783 kph) Montoya 2004
Cel mai rapid tur : 1’32.582 (215.536 kph) Alonso 2005
Apăsare aerodinamică: ridicată.
Viteza maximă atinsă: 307 km/h
Cele mai multe victorii: Schumacher, Alonso şi Vettel, câte 3 fiecare
Cele mai multe plecări de pe prima pozitie a grilei: Michael Schumacher 5
Circuitul din Malaezia are tot ceea ce îi trebuie pentru a face viaţa penurilor foarte grea: viraje rapide cu mari încărcări laterale, asfalt rugos, temperaturi ridicate şi denivelări (circuitul fiind de fapt construit initial pe locul unei mlaştini). Drept rezultat, atât degradarea mecanică cât şi termică sunt factori importanţi. Maşinile sunt reglate cu o apăsare aerodinamică ridicată, ceea ce adaugă şi forţe verticale, variatelor condiţii la care sunt supuse aici pneurile.
Deoarece plouă aproape zilnic la Sepang, cauciucul lăsat pe pistă tinde să fie spalat între sesiuni. Aceasta face ca evoluţia pistei să fie greu de prezis şi creste de asemenea riscul de oprire a cursei şi de apariţie a maşinii de siguranţă (Marele Premiu al Malaeziei a fost oprit inainte de a se fi terminat de mai multe ori). Drenajul este o problemă, ceea ce duce la apariţia bălţilor.
Întregul articoi AICI, unde aflaţi cum pronosticând corect ordinea primilor 3 piloşi puteşi câştiga premiile F1 Manager!
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
![](images/icon-carduri-donatii.png)
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect
![](thumb-202x110-t?/articole/189904.jpg)
Ceva foarte ciudat se petrece pe frontul Nuclear dintre NATO și Rusia – Se pregătește un Steag Fals care poate declanșa Iadul?
![](thumb-202x110-t?/articole/189972.jpg)
A fost odată o fată frumoasă... și vaccinată: Anca Molnar
![](thumb-202x110-t?/articole/189888.jpg)
VICTORIE SPECTACULOASĂ A AUR. Partidul lui George Simion este pe locul 2, după Partidul Comasaților PSD-PNL. Cioloș și Șoșoacă - OUT! Nicușor Dan recâștigă Primăria Capitalei. Simion: SĂ APĂRĂM VOTURILE - VIDEO. Piperea: SUNTEM 2 MILIOANE!
Recomandările noastre
![](thumb-130x82-c?/articole/116618.jpg)
16 iunie: 11 ani de la trecerea la Domnul a sfântului Părinte Justin Pârvu de la Mănăstirea Petru Vodă. ”Vor veni vremuri în care numai cei ce vor simți harul lui Dumnezeu vor putea distinge binele de rău. Cu mintea omenească va fi cu neputință de ales”
![Ilustrație: Mihai-Eminescu.ro](thumb-130x82-c?/articole/190004.jpg)
Prof. Ilie Bădescu: 15-16 Iunie – Ziua nașterii în Cer a Dreptului Eminescu. ”De din vale de Rovine/ Grăim, Doamnă, către Tine…”
Mărturia medicului care a primit creierul lui Eminescu: Mutilarea și profanarea moaștelor acestui martir nu a fost românească. Prof. Constantin Barbu: Eminescu a fost ucis pentru Transilvania și credința ortodoxă. DOCUMENTE: Interogatoriul și Autopsia
![Mulajul mortuar al lui Eminescu și Părintele Justin în chilia sa, cu lucrarea „Omagiu lui Mihail Eminescu”](thumb-130x82-c?/articole/167452.jpg)
Mihai Eminescu a murit pe 16 iunie 1889, nu pe 15. Chipul de Hrist al Românului Absolut, chinuit și răstignit pe Golgota Neamului Românesc și întâlnirea cu Duhovnicul Neamului, Părintele Justin Pârvu
Tip conținut: Știri
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (0)