ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


Hristos a Înviat!

Poate ca in cursa din China nu vom avea o lupta intre doua echipe la victorie la fel ca in cursa precedenta, desi timpii obtinuti de Ferrari in lungimile de cursa parcurse in antrenamente au aratat din nou mai bine. Insa vom avea o lupta foarte interesanta in cadrul echipelor si intre echipele de la mijlocul clasamentului. Si poate chiar si intre Ferrari si Williams si Williams si Daniel Ricciardo.

Pe hartie o strategie cu 3 opriri este mai rapida cu o secunda insa in acest caz ai sanse mai mari de a ramane blocat in trafic asa cum a fost cazul in cursele anterioare, dar pe de alta parte iti lasa o mai mare marja de manevra in cazul unor situatii neprevazute cum ar fi intrarea masinii de siguranta pe circuit, lucru destul de probabil in China. Cea mai rapida strategie ar fi plecare pe pneurile usoare, schimbare tot pe usoare in turul 10, apoi trecerea pe pneurile medii in turul 25 si ultima schimbare tot pe medii in turul 43.

In practica insa, cea mai aleasa strategie va fi una cu doua opriri, plecare pe usoare, schimb tot pe usoare in turul 12 si apoi pe medii in turul 27 si ramas pe ele pana la finalul cursei, turul 56.

Interesant de urmarit si ce vor face cei de la Mercedes si Ferrari care vor merge pe strategii diferite, masinile Ferrari intelegandu-se foarte bine cu pneurile medii atat ca si timpi obtinuti cat si ca si conservare; pe cand Mercedes a obtinut mai mult de la cele usoare, dar doar ca si viteza, nereusind sa le pastreze in conditii bune mai multe tururi.

Startul este de urmarit desigur, stiut fiind ca Vettel pleaca de pe partea curata a grilei, chiar din spatele lui Hamilton, iar Rosberg are un start mai ezitant de obicei. Chiar din spatele germanului pleaca Massa care are starturi foarte reusite si de pe partea curata Bottas ce are o mana rece si fiind pe aceasi linie cu compatriotul sau Kimi Raikkonen pot crea tensiune in primele tururi.

Rezultatele cursei pe F1 Manager!