ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


De Ce? Fiindcă e nevoie să se vadă valoarea piloților și acolo unde monopostul nu este competitiv. Şi fiindcă primul pe care trebuie sa îl învingi în Formula 1 este coechipierul tău!

Schimbul de pneuri – vom acorda pneurile în funcţie de prestaţia piloților la fiecare Mare Premiu. Cea mai bună prestaţie fiind cotată cu pneurile superușoare și cea mai slabă cu pneurile de ploaie. Adică nota 6 este maxim şi nota 1 este minim. Nu se va ţine cont de prestaţia maşinii sau de alte lucruri care nu sunt sub controlul direct al piloților.

Omul cursei: Romain Grosjean pentru a doua oara consecutiv; a urcat 14 pozitii în cursa şi a mers cu o masina ce a avut tot felul de probleme tehnice cum ar fi nevoia de a schimba rapid treptele de viteza.

Bila neagră: Kimi Raikkonen, pentru ca si-a lovit colegul de echipa, lucru ce il putea costa foarte scump pe el din punct de vedere al imaginii dar şi echipa pe care inca o reprezinta.

Nota spectacolului din cursă: 8 din 10

Red Bull: Vettel nota 6 (1,1) – Webber nota 6 (4, descalificat)

Felicitari Sebastian Vettel!!!! De 4 ori felicitări. Cu siguranta nu este un pilot mediocru sau mediu ci este unul de varf. Cu siguranta însă ca pentru a fi unul de legenda trebuie sa demonstreze altceva în plus decat a facut-o pana acum. La alta echipa, cu un mare pilot alaturi, altceva. Mark poate în cursa din Emirate vei reusi …

Scor India 1 – 0

Scor general 15 – 3

Ferrari: Alonso nota 4 (8,11) – Massa nota 6 (5,4)

Nu mai tinem minte decand Alonso a facut o cursa mediocra. Voi? Cea din India cu siguranta a fost una de acest gen. şi pe langa toate acestea s-a aflat şi la locul nepotrivit şi la momentul nepotrivit în primul tur. Lui Felipe Massa ii dorim sa mai obtina AICI intreg articolul