ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


Circuitul din China este unul greu de învins, fiind 8 piloți diferiți care au obtinut victoria în cei 11 ani de când se desfăşoară curse pe acest circuit. Oare peste 5 zile va apărea al IX-lea câștigator? Uitându-ne peste numele câștigatorilor de până acum și care mai aleargă şi în prezent (Hamilton, Vettel, Raikkonen, Alonso, Button, Rosberg) am spune că şansele sunt nule, dar Bottas şi Massa speră altceva.

Aici a obţinut Michael Schumacher a 91-a victorie și ultima din carieră. Aici a obţinut Button și Vettel prima victorie la echipa McLaren și respectiv la echipa Red Bull. Nico Rosberg a obţinut prima sa victorie din carieră și prima pentru Mercedes din perioada actuală tot pe acest circuit.







































































Caracteristicile circuitului Cifrele
Lungimea turului 5411m
Numărul de tururi 56
Distanţa cursei 305.066km
Locul 1 pe grilă pleacă de pe partea stânga a circuitului
Cel mai rapid tur în cursă 1’32.238 Michael Schumacher în 2004
Viteza maximă 316kph
Zonele DRS Prima şi a treia linie dreaptă
Distanţa de la start până la primul viraj 380m
                 Cerințele monopostului
Acceleraţie maximă pe 65% din lungimea circuitului
Cea mai lungă perioadă de accelerație 1397
Apăsarea aerodinamică Înaltă
Schimbările de viteză pe tur 57
Combustibilul folosit pe tur 2.5kg?
Câştigul pe tur prin consumul de combustibil 0,1s

 

Cele mai multe victorii: Lewis Hamilton trei

Pneurile disponibile: medii şi uşoare

La ce să ne aşteptăm?

Admitem acum că Ferrari ne-au convins, ne-au convins că sunt a doua forţă din Formula 1 la ora actuală şi că sunt în faţa celor de la Williams. Nu ne-au convins că îi pot învinge constant pe cei de la Mercedes cel puţin nu în prima jumătate a sezonului.

În condiţii normale estimăm că bătălia pentru victorie se va doar în cadrul echipei Mercedes între Hamilton care doreşte a patra victorie pe acest circuit şi Rosberg care speră la a doua şi prima din acest sezon. De data asta îl credităm cu prima şansă pe german.

Williams ar trebuii să fie destul de clar pe poziţia a treia, cu bune şi cu rele. Adică bine în faţa celor de la Red Bull şi Toro Rosso la fel cum şi Ferrari vor fi mult în faţa lor. Bottas va avea întâietate în faţa colegului său pe circuitul chinez.

Între echipele patronate de Matschitz – Red Bull şi Toro Rosso – vedem o luptă strînsă ca şi în primele curse şi printre ele se poate amesteca şi cei de la Lotus care speră la primele lor puncte precum şi echipa elveţiană Sauber care a intrat într-un con de umbră în cursa din Malaezia după cursa din Australia în care au punctat masiv cu ambii piloţi-

Dacă îşi menţin ritmul de dezvoltare și progres obţinut între primele două curse, britanicii de la McLaren vor fi în faţa celor de la Force India, realizare care nu este mică. Evident, Alonso peste Button, Hulk peste Perez, Sains înaintea lui Verstapen, Daniel peste Danil şi Nasr mai bun ca Ericcson.

Predicţiile F1 Manager.

Calificări: Rosberg, Hamilton, Raikkonen, Vettel, Bottas.

Cursă: Rosberg, Hamilton, Raikkonen, Bottas, Vettel.

La secţiunnea comentarii de pe F1 Manager spuneţi care vor fi primii 3 piloți clasați în calificări și în cursă și cei care veți avea dreptate veţi primi un tricou Play F1 Manager. Pentru ca predicția să fie valabilă, aceasta trebuie să fie trimisă până sâmbătă la ora 7 dimineața, adică înainte de începutul ultimei sesiuni de antrenamente.