ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!



Remi Taffin, şeful operaţiilor de pe circuit al echipei Renault a declarat cu o zi înaintea cursei din Australia: “Am fost în urmă cu programul pe unele dintre elementele pe care am dorit să le avem pe maşină, lucru care ne-a împiedicat să rulăm la întregul potențial. Dar cred că acum le-am rezolvat și cred că vom putea vedea motoarele mergând la putere maximă.”

Taffin consideră că modificările de soft, concepute special pentru a rezolva problemele cu ‘bătaia’ motorului nu vor veni în detrimentul fiabilităţii. ‘Bătaia’ se referă la sunetul făcut de un motor la pornire şi atunci când timpul pentru pornire este setat incorect duce adesea la defecţiuni în interiorul camerei de ardere.

“Principalele probleme pe care le-am avut cu unităţile de putere au fost din cauza modului în care controlam motorul, presiunea de supraalimentare și modul în care am reuşit să controlăm ‘bătaia’ – pas ce duce la mai multe performanțe la acest tip de motor” a mai spus el.

“Este corect să spunem că atunci când ai întârziat, ai întârziat în toate. Posibil să fi fost o lipsă de experiență în modul de a rezolva această situație. A trebuit să fim foarte precauţi fiindcă în acel moment nu deţineam software-ul adecvat pentru a preveni acest tip de problemă. Dar eu nu mai sunt îngrijorat de acest fapt acum. Aceste rezolvări ne oferă o anumită încredere în fiabilitate și de asemenea, o anumită încredere în performanță”

Toate declaraţiile lui Remi Taffin le găsiţi pe www.f1manager.ro