Formula 1 ajunge în Japonia pe celebrul circuit de la Suzuka

Pe circuitul din Japonia piloții vor parcurge în timpul cursei de Dunminiă 53 de tururi a câte 5807m/tur, iar turul la începutul cursei se va cronometra cu aproximativ 1’40 in conditii de circuit uscat iar distanţa totală a cursei va însuma 307,471km.
Accelerația la maxim: pe 70% din lungimea circuitului.
Numărul de schimbari a treptelor de viteza intr-un tur: 48.
Combustibilul folosit pe tur: 2,8kg.
Apăsarea aerodinamică: maximă.
Timpul pierdut la boxe pentru o schimbare de pneuri: 22 secunde.
Cel mai rapid tur într-o cursă: 1’31.540 Kimi Raikkonen 2005.
Cel mai rapid tur în general: 1’28.954 Michael Schumacher 2006.
Viteza maximă: 306km/ora Pastor Maldonado 2011.
Cele mai multe clasări pe prima poziție a grilei: 8 Michael Schuamcher
Cele mai multe victorii: 6 Michael Schumacher
Pneurile disponibile: medii și tari.
Circuitul este unul foarte tehnic, fiecare parte a sa fiind diferită și putem spune că virajul 130R este unul dintre cele mai solicitante din calendar. Ai nevoie de un set-up optim și de o mașină care se lipește de asfalt. Șicanele sunt și ele foarte solicitante și dacă faci o greșeală ai compromis toata trecerea prin această zonă și pierzi foarte mult timp. Multe din cursele de la Suzuka s-au desfășurat pe ploaie, caz în care vizibilitatea este foarte redusă. Aderența va evolua mult pe parcursul sfârșitului de săptămână. La început suprafața va fi foarte abrazivă și pilotul trebuie să analizeze exact modul în care evoluează pista și cum afectează acest lucru pneurile.
Întreaga analiză o găsiţi pe F1 Manager!
Accelerația la maxim: pe 70% din lungimea circuitului.
Numărul de schimbari a treptelor de viteza intr-un tur: 48.
Combustibilul folosit pe tur: 2,8kg.
Apăsarea aerodinamică: maximă.
Timpul pierdut la boxe pentru o schimbare de pneuri: 22 secunde.
Cel mai rapid tur într-o cursă: 1’31.540 Kimi Raikkonen 2005.
Cel mai rapid tur în general: 1’28.954 Michael Schumacher 2006.
Viteza maximă: 306km/ora Pastor Maldonado 2011.
Cele mai multe clasări pe prima poziție a grilei: 8 Michael Schuamcher
Cele mai multe victorii: 6 Michael Schumacher
Pneurile disponibile: medii și tari.
Circuitul este unul foarte tehnic, fiecare parte a sa fiind diferită și putem spune că virajul 130R este unul dintre cele mai solicitante din calendar. Ai nevoie de un set-up optim și de o mașină care se lipește de asfalt. Șicanele sunt și ele foarte solicitante și dacă faci o greșeală ai compromis toata trecerea prin această zonă și pierzi foarte mult timp. Multe din cursele de la Suzuka s-au desfășurat pe ploaie, caz în care vizibilitatea este foarte redusă. Aderența va evolua mult pe parcursul sfârșitului de săptămână. La început suprafața va fi foarte abrazivă și pilotul trebuie să analizeze exact modul în care evoluează pista și cum afectează acest lucru pneurile.
Întreaga analiză o găsiţi pe F1 Manager!
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!

RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect

Ion Cristoiu: Guvernatorul BNR, Mugur Isărescu, trebuie anchetat penal pentru abuz în serviciu

Nicușor Dan a aprobat Marșul homosexualilor - ”Bucharest Pride” pentru sâmbătă, 7 iunie, în ajunul Rusaliilor

SRS: Nicușor Dan turnător la Securitate cu acte! Sorin Roșca Stănescu publică documentele. NOTE INFORMATIVE de POLIȚIE POLITICĂ

George Simion l-a spulberat pe Nicușor Dan: Căzut în "falia satanistă"! VIDEO de la prima confruntare, față în față, dintre candidații la prezidențiale, dintre suveranism și progresism

7 MOTIVE PENTRU CARE NICI UN CREȘTIN ORTODOX NU-L POATE VOTA PE NICUȘOR DAN. Campanie de mii de scrisori către preoții din diaspora a candidatului progresist, necăsătorit, ”spovedit” la Biserica Catolică, susținut de Cultul Evanghelic, pro-avort și LGBT

CE MĂ FAC CU VOI? Articolul-bombă al lui George Simion
Recomandările noastre
Tip conținut: Știri
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (0)