ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!



Cu siguranta noi vom oferi un tricou pentru cursa din Asia celor mai inspirati cititori. !!! Vedeti ce trebuie să faceți pentru acest lucru la sfârșitul articolului.

Pe circuitul din India piloții vor parcurge în timpul cursei de Dunminică 60 de tururi a câte 5125m/tur si acesta la începutul cursei se va cronometra cu aproximativ 1’34.000 iar distanţa totală a cursei va însuma 307,5km.

Accelerația la maxim: pe 64% dîn lungimea circuitului.

Numărul de schimbari a treptelor de viteza intr-un tur: 58.

Combustibilul folosit pe tur: 2,5kg.

Apăsarea aerodinamică: medie.

Timpul pierdut la boxe pentru o schimbare de pneuri: 22 secunde.

Cel mai rapid tur într-o cursă: 1’27.249 Sebastian Vettel 2011.

Cel mai rapid tur în general: 1’27.178 Sebastian Vettel 2011.

Viteza maximă: 324,2km/ora James Alguersuari 2011.

Cele mai multe clasări pe prima poziție a grilei: 2 dîn 2 Sebastian Vettel

Cele mai multe victorii: 2 dîn 2 Sebastian Vettel

Pneurile disponibile: medii și uşoare.



Ce ar putea fi?

În afara de locul 1 ce ar putea fi? Nu, sau nu numai. De mult timp deja, adica de la Spa incoace masina Red Bull nu mai este o masina deficitara pe liniile drepte, marturie stau statisticile care la viteza maxima pe circuit îi arata pe acestia pe primele locuri, dupa ce în 2011 și chiar 2012 erau pe ultimele locuri.

Circuitul din India este unul rapid și Red Bull prin Sebastian Vettel se anunta castigatori. Dar asa cum am simtit pentru Japonia ca vom vedea o astfel de cursa și în mare parte a fost, la fel credem (sau oare doae speram?) că și aici vom vedea altceva.

Lotus este echipa de urmarit și spunem noi ca sunt principalii favoriti din restul lumii. Iar daca vrem sa fim sinceri, am vrea sa îi invinga în clasamentul constructorilor pe ‘bogătașii’ de la Mercedes și Ferrari. Asa cum declara Toto Wolff, Renault este principalul vinovat pentru cresterea în forma a celor doua echipe motorizate de francezi, Renault care a venit cu o altfel de mapare a motorului, mapare legala dar care le ofera un avantaj foarte mare celor doi. Sigur ca acest lucru nu este oferit și celor de la Williams care de anul viitor se muta la Mercedes și de aceea nici un progress la echipa britanica.



Mercedes probabil ca vor fi mai rapizi decat cei de la Ferrari, însă au fost și în ultimele curse, dar mai tot timpul au terminat în spatele acestora. Poate ca se va termina neșansa lor în India.

Sauber îi vedem primii din pluton și din nou inaintea celor de la McLaren și credem că echipa elvețiană îi va învinge în clasamentul constructorilor pe cei de la Force India care în cursa se vor lupta cu cei de la Toro Rosso dar nu de la egal la egal, acestia din urma fiind și ei foarte rapizi pe linile drepte.

Calificari primii 5 (nu și ordinea lor): Hamilton, Vettel, Rosberg, Webber, Grosjean.

Cursa primii 5 (nu și ordinea lor): Raikkonen, Rosberg, Webber, Alonso, Grosjean.

Pentru cei care dau pronosticul corect pana la inceputul calificarilor de Sambata pentru primele doua pozitii dîn calificari și primele 3 dîn cursa din India, Play F1 Manager le va oferi un tricou Play F1, tricou cu un design de exceptie și care poate fi vazut aici.