ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


Google a redevenit cel mai valoros brand la nivel mondial, reuşind să depăşească Apple, care a deţinut acest titlu în ultimii trei ani, arată un studiu realizat de agenţia Millward Brown.

Google, Apple şi IBM sunt cele mai valoroase trei branduri mondiale în 2014, reiese din ediţia a IX-a a clasamentului BrandZ TM, întocmit de către compania de cercetare Millward Brown. Pe de altă parte, companiile Ikea şi Movistar au înregistrat creşteri spectaculoase la nivel european.

Conform rezultatelor BrandZ - Top 100 branduri globale, Google devine cel mai valoros brand global din lume, cu o valoare de 159 miliarde de dolari şi o creştere anuală de 40%.

Totodată, după ce timp de trei ani a ocupat primul loc, Apple coboară pe locul secund din cauza unei scăderi de 20% din valoarea brandului, la 148 miliarde de dolari.

În ierarhia celor mai valoroase 10 branduri mondiale se găsesc: Microsoft (locul 4 - valoare de 90,18 milioane de dolari), McDonald's (locul 5 - 85,7 milioane dolari), Coca-Cola (locul 6 - 80,68 milioane dolari), Visa (locul 7 - 79,19 milioane dolari), AT&T (locul 8 - 77,88 milioane dolari), Marlboro (locul 9 - 67,3 milioane dolari) şi Amazon Retail (locul 10 - 64,25 milioane dolari).