ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!



Bărbații români stabilesc o legătură afectivă cu autoturismul personal. 77% dintre ei au un nume de alint pentru autoturismul pe care îl conduc: Suflețel, Sfântul, Parascheva sau Păpușica.

Potrivit unui studiu realizat de un magazin online de piese auto și accesorii, 20% dintre groomeri, cum sunt numiţi cei ce-și alintă mașina, au fost inspirați în alegerea numelui de performanțele mașinii, forma și dimensiunea caroseriei.

Un procent de 17,4% dintre participanții la același studiu și-au botezat mașina în funcție de experiențele personale trăite la volanul ei.

Culoarea mașinii este o sursă de inspirație pentru 13,3% dintre persoanele intervievate, iar 12% au ales un nume care să reflecte marca sau caracteristicile ei.

Un procent de 10,3% dintre respondenți recunosc că nu au ales ei porecla mașinii, dar o folosesc. În acest caz, mașina a fost botezată de prieteni sau de un membru al familiei. Filmele, piesele muzicale, proverbele sau numerele de înmatriculare sunt surse importante în alegerea unei porecle.