ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


Potrivit unui anunţ postat pe siteul IKEA, magazinul de mobilă şi decoraţiuni interioare a lansat un serviciu de comenzi online, cu livrare la domiciliu, disponibil în toată ţara.

“Pentru orice comandă online plăteşti 49 de lei pentru colectarea produselor din magazin, indiferent de numărul de articole, la care se adaugă 1 leu/kg pentru livrarea prin curier rapid la tine acasă. Preţul total se calculează automat pe măsură ce adaugi articole în coş. Plata comenzii se face în numerar, la livrare", explică anunțul pe site-ul retailerului.

Ikea  mai menționează, în anunțul său, că va pune la dispoziția clienților săi și opţiunea de plată online iar livrarea produselor se face în termen de 48 de ore de la confirmarea telefonică a comenzii.

IKEA are un singur magazin în România, situat în zona comercială Băneasa din Bucureşti și a încheiat anul de catalog 2013 cu vânzări de 440 milioane de lei (aproape 100 milioane de euro), în creştere cu aproximativ 10% faţă de anul anterior. Astfel, magazinul a fost vizitat în perioada menţionată de 3,2 milioane de persoane, în creştere cu aproximativ 200.000, care au cumpărat 12 milioane de produse. Din valoarea totală a produselor vândute, 56% a fost generată de obiecte de mobilier, iar 44% de accesorii şi decoraţiuni.

Şi Departamentul IKEA Food - compus din restaurantul IKEA, magazinul de delicatese suedeze şi bistroul - a înregistrat o creştere cu 7% a vânzărilor, la 32,9 milioane de lei,  arată cifrele pentru aceeși perioadă
Reţeaua IKEA numără 330 de magazine la nivel mondial, fiind fondat în 1943 de Ingvar Kamprad