ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


Comerţul online a cunoscut o dezvoltare uriaşă în ultimii ani. De acest segment este atras acum şi Betty Ice, unul dintre cei mai mari producători locali de îngheţată. Compania testează un proiect de livrare la domiciliu în Bucureşti.

"Lucrăm la dezvoltarea site-ului, care va fi gata în două săptămâni“, a declarat pentru Ziarul financiar Vasile Armenean, proprietarul producătorului Betty Ice.

Este pentru prima oară când un astfel de produs intră pe această piaţă în care jucătorii din IT&C au cea mai mare cotă în vânzările de produse.

Demersul companiei vine într-o perioadă în care vânzările de îngheţată sunt la un nivel scăzut din cauza vremii capricioase. Consumul de îngheţată este în România este printre cel mai scăzut din Europa. Un român consumă în medie anual circa 2 litri de îngheţată (echivalentul a 22 de îngheţate la cornet de exemplu), de patru ori mai puţin decât un locuitor al peninsulei scandinave, potrivit ultimelor date disponibile.

  • Betty Ice este unul dintre cei mai mari producători locali de îngheţată şi concurează cu alte afaceri antre­prenoriale precum Top Gel Prod, companie controlată de Petre Popa sau cu Alpin 57 Lux  din Alba, producător deţinut de familia Istrate. Totodată, pe piaţă activează şi giganţi precum Unilever, dar şi Nestlé, care deţine branduri precum JOE, Top Gun, Nirvana sau Aloma. Piaţa de îngheţată este estimată la 150 mil. euro.