Interviu cu un EXPERT în Turism: Străinii iubesc mâncarea românească, dar mai sunt unități care se jenează să le-o ofere

Austria și România fac din ce în ce mai des schimb de turiști. Pe deoparte, austriecii iubesc turiștii din România pentru care au făcut prețuri pe măsura puterii de cumpărare, cu servicii dedicate, iar de cealaltă parte, interesul turiștilor austrieci față de destinațiile românești se vede în numărul de vizitatori din această țară, în creștere cu peste 4 procente, în 2013, a declarat, într-un interviu acordat AGERPRES, directorul Biroului pentru promovare și informare turistică al României la Viena, Simion Giurcă.
Simion Giurcă este de părere că România trebuie să își promoveze cu mai multă pricepere produsele tradiționale și gastronomia locală.
"Mai sunt unități turistice care parcă se jenează să ofere sarmale, o tochitură românească, un papanaș, mâncăruri tradiționale, și dau tiramisu, pe care turiștii îl mănâncă în Italia, sau tort Sacher, pe care austriecii îl mănâncă la ei acasă, sau oferă șnițel vienez, pe care, de asemenea, turiștii austrieci îl mănâncă la ei în țară. Avem produsele noastre de care nu trebuie să ne fie rușine. Au prins foarte bine la turiștii austrieci platourile cu preparate din porc pe care le avem noi, cu șunca noastră, cu slănina noastră, cu ceapa roșie, cu brânză de burduf. Nu trebuie să ne simțim rușinați de produsele noastre tradiționale. Turiștii vor să bea țuică când vin aici. Este un produs românesc. Este unic și autentic. Trebuie să-l oferim, nu putem să mergem numai cu whisky. Sigur, dacă vrea un turist whisky trebuie să-i dai, inclusiv băutura Dracula îi dai dacă turistul cere, trebuie să-i oferi acestuia ce el cere, dar nu trebuie să încercăm să fim altceva decât suntem. Suntem români și trebuie să oferim cu mândrie ce avem noi tradițional. Toate produsele noastre tradiționale vor fi, cu siguranță, bine primite", a declarat Simion Giurcă.
Acesta a mai precizat și că mulți români vor vizita Austria, în preajma sărbătorilor de iarnă, în parte și pentru că austriecii au creat servicii personalizate pentru ei.
"De la cei care vin în orașe să vadă târgul de Crăciun, să vadă orașele frumos împodobite, până la cei care vin pentru sejur de wellness sau schi și au propus oferte ținând cont de puterea de cumpărare a românilor, ceea ce i-a transformat într-o destinație accesibilă pentru români, și știu că sunt foarte mulți români care au devenit clienți fideli, care în fiecare an merg chiar în aceeași destinație. Austriecii sunt foarte mulțumiți de turiștii români, totdeauna am primit de la asociațiile de promovare, atât cea națională Osterreichische Verbung, cât și de la cea a Vienei, Wiener Tourismusverband, cuvinte de laudă pentru turiștii români. Sunt cu siguranță un segment de turiști iubiți. Pe cât de urâți sunt infractorii noștri, pe care îi mai avem din nefericire pe acolo, pe atât de iubiți sunt turiștii noștri", încheie directorul Biroului pentru promovare și informare turistică al României la Viena .
Simion Giurcă este de părere că România trebuie să își promoveze cu mai multă pricepere produsele tradiționale și gastronomia locală.
"Mai sunt unități turistice care parcă se jenează să ofere sarmale, o tochitură românească, un papanaș, mâncăruri tradiționale, și dau tiramisu, pe care turiștii îl mănâncă în Italia, sau tort Sacher, pe care austriecii îl mănâncă la ei acasă, sau oferă șnițel vienez, pe care, de asemenea, turiștii austrieci îl mănâncă la ei în țară. Avem produsele noastre de care nu trebuie să ne fie rușine. Au prins foarte bine la turiștii austrieci platourile cu preparate din porc pe care le avem noi, cu șunca noastră, cu slănina noastră, cu ceapa roșie, cu brânză de burduf. Nu trebuie să ne simțim rușinați de produsele noastre tradiționale. Turiștii vor să bea țuică când vin aici. Este un produs românesc. Este unic și autentic. Trebuie să-l oferim, nu putem să mergem numai cu whisky. Sigur, dacă vrea un turist whisky trebuie să-i dai, inclusiv băutura Dracula îi dai dacă turistul cere, trebuie să-i oferi acestuia ce el cere, dar nu trebuie să încercăm să fim altceva decât suntem. Suntem români și trebuie să oferim cu mândrie ce avem noi tradițional. Toate produsele noastre tradiționale vor fi, cu siguranță, bine primite", a declarat Simion Giurcă.
Acesta a mai precizat și că mulți români vor vizita Austria, în preajma sărbătorilor de iarnă, în parte și pentru că austriecii au creat servicii personalizate pentru ei.
"De la cei care vin în orașe să vadă târgul de Crăciun, să vadă orașele frumos împodobite, până la cei care vin pentru sejur de wellness sau schi și au propus oferte ținând cont de puterea de cumpărare a românilor, ceea ce i-a transformat într-o destinație accesibilă pentru români, și știu că sunt foarte mulți români care au devenit clienți fideli, care în fiecare an merg chiar în aceeași destinație. Austriecii sunt foarte mulțumiți de turiștii români, totdeauna am primit de la asociațiile de promovare, atât cea națională Osterreichische Verbung, cât și de la cea a Vienei, Wiener Tourismusverband, cuvinte de laudă pentru turiștii români. Sunt cu siguranță un segment de turiști iubiți. Pe cât de urâți sunt infractorii noștri, pe care îi mai avem din nefericire pe acolo, pe atât de iubiți sunt turiștii noștri", încheie directorul Biroului pentru promovare și informare turistică al României la Viena .
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!

RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect

Bombă de proporții: JUSTIȚIA A SUSPENDAT LOVITURA DE STAT! Curtea de Apel a anulat hotărârea abuzivă a CCR. Turul II Înapoi

După ce au ”pierdut” Coiful Dacic, olandezii vor și sculpturile lui Brâncuși

PANICĂ în Spania, Portugalia și Franța după ce țările UE au fost afectate de o pană masivă de curent electric. ACTUALIZARE: Motivul ”științific” este enunțat ca fiind un ”fenomen atmosferic rar”. Peninsula Iberică PARALIZATĂ - Noaptea aduce HAOSUL

SISTEMUL CONTRAATACĂ: Alexandru Vasile, judecătorul curajos care a suspendat anularea alegerilor, atacat de CSM! - SOLIDARITATE! Cine este eroina Gheorghița Popescu, cea care a încercat urgentarea deciziei motivând apropierea alegerilor

Peninsula Iberică este noul Wuhan?

Bombă cu ceas pe masa CNSAS! ”Dosarul de Securitate al președintelui CCR, Marian Enache, este la DGIA, serviciul secret al Armatei”. Paralela cu cazul Traian Băsescu, alias ”Petrov”
Recomandările noastre
Tip conținut: Știri
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (0)