Cele mai importante cinematografe din Marea Britanie au refuzat să difuzeze un spot publicitar al Bisericii Anglicane dedicat rugăciunii "Tatăl nostru". Acestea au luat această decizie de teamă să nu ofenseze o parte a publicului, a afirmat duminică Arhiepiscopul de Canterbury, Justin Welby, citat de AFP, anunță Agerpres.

"Mi se pare incredibil că lanțurile de cinematografe consideră nepotrivită difuzarea unui material publicitar despre rugăciune în săptămâna de dinainte de Crăciun, sărbătoarea nașterii lui Iisus Hristos", a declarat liderul spiritual al anglicanilor pentru Mail on Sunday.

Spotul publicitar, cu durata de un minut, în care mai multe persoane, printre care și Arhepiscopul de Canterbury, recită "Tatăl nostru", ar fi trebuit să fie difuzat începând din 18 decembrie, înainte de noul film din seria "Star Wars", "The Force Awakens".     

"Cele trei lanțuri importante de cinematografe (Odeon, Cineworld și Vue), care controlează 80% din cinematografele din țară, au refuzat sa difuzeze acest material publicitar, deoarece cred că ar putea deranja sau jigni audiența", a indicat Biserica Anglicană într-un comunicat.

Reprezentații agenției Digital Cinema Media (DCM), care gestionează publicitatea pentru aceste lanțuri de cinematografe, au declarat pentru BBC că DCM nu acceptă spoturi publicitare cu conținut politic sau religios.

2% din impozitul pe salariu
Din taxele pe salariul tău, poți alege ca 2% să meargă către articolele noastre și sprijinirea directă a siteului ActiveNews România, nu către stat. Companiile de publicitate și multinaționalele nu ne iubesc. Ajută-ne să luptăm în continuare pentru cele ce-ți sunt dragi: Familia, Credința și Țara.

Descarcă formularul și depune-l la agenția ANAF de care aparții până pe 31 iulie.