ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


Marii producători precum Coca-Cola, Nestlé sau Unilever îşi întorc atenția către micii comercianţi, o piaţă de 70.000-80.000 de jucători şi circa 8 mld. euro după ce în ultimii ani hipermarketurile şi supermarketurile au câştigat constant cotă de piaţă şi implicit forţă în negocieri, potrivit zf.ro.

Cu toate că la început producătorii locali şi internaţionali nu s-au amestecat în lupta dintre reţelele străine şi magazinele româneşti, lăsând piaţa să se aşeze singură, totuși în ultima vreme tot mai multe voci susţin importanţa comerţului tradiţional, care are încă o contribuţie importantă în businessuri precum Coca-Cola, Unilever sau Nestlé.

În acest context, Coca-Cola a lansat o campanie de susţinere a magazinului din colţ, iar Uni­lever anunţă că îşi va concentra atenţia pe comerţul tradiţional.

Mai multe detalii, AICI.