ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


Muzeul Naţional al Satului "Dimitrie Gusti" din Bucureşti a primit, vineri, certificatul "Brand de ţară", fiind prima instituţie românească ce primeşte această titulatură.

Livrare gratuita in 24 de ore! Orice produs

Asociaţia Brand de Ţară a organizat vineri, la Muzeul Naţional al Satului "Dimitrie Gusti", conferinţa publică "Produsul românesc - Brand de ţară", sub egida programului "Suntem România".

La conferinţă au participat şi au ţinut prelegeri Ovidiu Dinescu, şef Serviciu Mărci - Oficiul de Stat pentru Invenţii şi Mărci (OSIM), Bogdan Stanoevici, secretar de stat în Ministerul Culturii, Sorin Mierlea, preşedinte al Asociaţiei Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor şi Promovarea Programelor şi Strategiilor din România (ANPCPPS), Daniela Popa, şef Serviciu Politici Calitate în Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale (MADR), Radu Puchiu, secretar de stat în Guvernul României, Cristina Ionescu, director departamentul de Analiză, Politici şi Afaceri Publice la Camera de Comerţ şi Industrie a României, Mirela Grecu, director la Direcţia de Diplomaţie Publică şi Cultural Ştiinţifică a Ministerului de Afaceri Externe (MAE), şi Anca Popa, preşedinte Asociaţia Brand de Ţară.

Cu acest prilej, Asociaţia Brand de Ţară a înmânat certificatul "Brand de ţară" Paulinei Popoiu, directorul general al Muzeului Naţional al Satului "Dimitrie Gusti".