Noul Masterplan de transporturi: mai puține autostrăzi, mai multe drumuri expres

Ministrul Transporturilor Ioan Rus a prezentat comisiilor de specialitate din Parlament Masterplanul din domeniul Transporturilor, planurile ministerului până în 2030, însă ministrul spune că este vorba doar despre un cadru general, în care nu există în acest moment nici termene de execuţie, nici estimări de costuri, nici date despre studii de fezabilitate aflate în lucru. Reacţii de nemulţumire la decizia Executivului au venit atât de la marile companii, cât şi de la unii dintre susţinătorii Guvernului, potrivit Digi24.
Planul arată că România are nevoie de finanţare pentru doar 656 de kilometri de autostrăzi, adică de 3 ori mai puţin decât anunţase anul trecut fostul ministru al transporturilor Dan Şova, Ministerul Transporturilor decizând să taie din proiectele pentru autostrăzi şi să le transforme în drumuri expres, cum e cazul şosele Piteşti - Sibiu, despre care şeful Transporturilor nu ştie exact cât va costa şi nici când va fi gata, și nici şoseaua de mare viteză Bucureşti - Alexandria, care ar fi urmat să treacă prin fieful lui Liviu Dragnea, nu se va mai construi, iar în locul ei va fi un drum expres până la Craiova. Ca autostrăzi, au fost păstrate doar Sibiu-Braşov-Ploieşti, Braşov-Bacău sau Piteşti-Craiova, în condiţiile în care pentru multe dintre tronsoanele de autostradă transformate în drum expres sunt în pregătire licitaţii pentru studiile de fezabilitate.
Compania Dacia, unul dintre cei mai mari exportatori ai României, cere în continuare autostradă între fabrica de la Piteşti şi Sibiu, pentru a evita timpul pierdut pe Valea Oltului, și nici partenerii de guvernare ai cabinetului Ponta nu sunt de acord cu măsura strategie a ministerului Transporturilor.
În acest moment, în România nu există niciun drum expres, acestea fiind mai ieftine faţă de autostrăzi, nu au bandă de urgenţă şi au limita de viteză la 120 de kilometri la oră în zona de câmpie, însă ministrul Ioan Rus spune că în timp, aceste drumuri expres ar putea fi transformate în autostrăzi.
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!

RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect

Ion Cristoiu: Guvernatorul BNR, Mugur Isărescu, trebuie anchetat penal pentru abuz în serviciu

SRS: Nicușor Dan turnător la Securitate cu acte! Sorin Roșca Stănescu publică documentele. NOTE INFORMATIVE de POLIȚIE POLITICĂ

George Simion l-a spulberat pe Nicușor Dan: Căzut în "falia satanistă"! VIDEO de la prima confruntare, față în față, dintre candidații la prezidențiale, dintre suveranism și progresism

7 MOTIVE PENTRU CARE NICI UN CREȘTIN ORTODOX NU-L POATE VOTA PE NICUȘOR DAN. Campanie de mii de scrisori către preoții din diaspora a candidatului progresist, necăsătorit, ”spovedit” la Biserica Catolică, susținut de Cultul Evanghelic, pro-avort și LGBT

CE MĂ FAC CU VOI? Articolul-bombă al lui George Simion

NU e o lovitură pentru Trump! Primul Papă american la Vatican, Leon al XIV-lea, "e mai rău decât Francisc". "Va pune Biserica Catolică contra lui Trump"
Recomandările noastre
Tip conținut: Știri
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (0)