ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


Floriana Stanciu a fost selecționată pentru o campanie de imagine a Aeroportului Heathrow, iar portretul său apare pe postere uriașe, ce sunt vizionate săptămânal de 1,5 milioane de turiști, informează www.ziarulromanesc.net.

Ajunsă în Anglia, unde spera să-și găsească un loc de muncă, Floriana a trăit doi ani pe străzile Londrei. Era fără adăpost și fără vreo speranță. Acum, ea vinde revista Big Issue și lucrează la un stand de cafea al „Change Pleas”, o companie ce le oferă locuri de muncă oamenilor străzii. 

„Sunt foarte mândră să apar în fotografiile din Heathrow. E un mod foarte plăcut de a revedea drumul parcurs și munca grea pe care am depus-o pentru a ajunge unde sunt astăzi", a declarat Floriana Stanciu pentru revista Big Issue. În posterele uriașe ce sunt afișate în Aeroportul Heathrow, românca e îmbrăcată cu vesta specifică vânzătorilor stradali ai publicației.

Ȋn campania publicitară „Welcome”, Floriana Stanciu și alți patru necunoscuți apar alături de actrița Tanya Moodie de la Globe Theatre, de artistul londonez Stephen Wiltshire și de pilotul Joe Hourston de la Red Arrows.

Președintele CEO al Aeroportului Heathrow, John Holland-Kaye, a declarat pentru revista Big Issue: „Suntem onorați că Floriana s-a alăturat listei noastre de personalități emblematice pe care le oferă Regatul Unit”.