"O ţară ca afară" n-are nevoie de Biserică şi Armată. MESAJUL celor care vor să se facă auziţi
Un cântec extrem de ciudat s-a lansat acum câteva zile de către casa de discuri MediaPro Music. Este vorba despre "Ne facem auziţi", o melodie cântată de trupa Vunk alături de câţiva invitaţi: Roman (Zdob şi Zdub), Aylin, Alina Eremia, Nicole Cherry, Gabriel Cotabiță, Loredana, Mihai Georgescu (Bere Gratis), Sişu.
Librarie Online. Zilnic ultimele carti noi, promotii si reduceri. Carti pentru fiecare cu livrare din stoc.
De ce spun ciudat? Pentru că se doreşte un manifest de luptă, dar este plin de mesaje şi simboluri care vin în contradicţie unele cu altele şi care mă duc cu gândul spre o tentativă masivă de manipulare.
Vocea celor care "se fac auziţi" se îndreaptă, în mod evident şi primordial împotriva Bisericii Ortodoxe, considerată desacralizată, unde "părinţii" (adică preoţii) au "dat afară din biserică toţi sfinţii", iar "crucea lor", deci în opoziţie cu crucea noastră, a celor care cântăm, "înseamnă doar semnul plus". Plus care înseamnă profit. Deci, pentru purtătorii mesajului, Biserica actuală este un loc al profitului, fără nimic sfânt, cu o cruce a lor. În opoziţie cu "crucea noastră", a celor care cântăm.
Iată mesajul pe care o parte a presie se chinuie să-l transmită de atâţia ani, transpus în doar patru versuri. Nu e o întâmplare că acest cântec a fost lansat chiar pe Gandul.info, publicaţie cunoscută pentru atitudinea sa anti-BOR.
Apoi la ţintă este luată Armata. Dacă în cazul BOR, atacul este frontal şi perpetuu, referinţa la Armată nu pare să aibă nicio explicaţie. Cu toate lipsurile ei, Armata nu a fost ţinta campaniilor de presă, precum BOR, rămând constantă în ceea ce priveşte percepţia favorabilă pe care o are în popor. Şi cu toate astea, de ce este vinovată Armata Română că "In loc de linişte asteptăm război"? Referinţa la situaţia din Ucraina e evidentă. Întrebarea de final "Dar cine ne mai apără pe noi?" este evident, una retorică, pentru reflexul automat este să spui "nimeni". Nu pot să nu mă întreb: cui foloseşte popularizarea, printre tineri, a ideii că Armata Română este incapabilă să ne apere?
Urmează apoi două strofe despre politicieni, dar nu au o destinaţie concretă, ci doar un profil şters, care i s-ar potrivi mai degrabă unui activist de partid, mărunt sau funcţionarului şpăgar. Urmează apoi o referinţă la strămoşi, care pare complet ruptă din context. Pentru că imediat, în timp ce Sişu vorbeşte de rugăciune, apare imaginea Patriarhului Daniel cu un trafalet în mână, care gesticulează precum bişniţarii care cer bani.
Iată şi sensul "crucii lor". Cu alte cuvinte, Biserica "oficială" este o instituţie a profitului, a banilor, în timp ce noi, "luptătorii", "profunzii", ştim ce înseamnă adevărata credinţă. Referinţa anterioară la strămoşi se transformă într-o farsă, deoarece, pentru a-l cita pe unul dintre cei mai eminenţi dintre ei, "Biserica Ortodoxă este mama neamului românesc".
Simbolul acestor "noi" este pumnul strâns ridicat, pe fond albastru. Nu pot trece peste faptul că pumnul strâns ridicat este un vechi simbol comunist, adus la noi în ţară de Ana Pauker & Co, dar care este publicitat cu mândrie de către capitalistul Cornel Ilie, care mai demult voia "o ţară ca afară", iar acum este imaginea gigantului din industria cosmetică, Avon.
O altă apariţie ciudată este cea a Loredanei Groza, îmbrăcată şi tunsă ca un băiat. Să fie o referinţă la homosexuali, pe care i-a sprijinit făţiş în ultimii ani, inclusiv prin participarea la o parodie de "nuntă", tot la Pro? Iată ce spunea, deunăzi, chiar împricinata despre proiect: "e un cântec cu un mesaj foarte puternic, special, şi mi-ar plăcea ca radiourile şi posturile de televiziunile să-l aprecieze şi să valorifice acest mesaj de care societatea, de fapt noi oamenii, pentru că nu cred în societăţi, cred în oameni în primul rând, avem nevoie."
Recapitulare: adunat sub un steag albastru şi un simbol comunist stilizat, un grup de oameni lansează un cântec "cu mesaj puternic, special" în care este luată la ţintă în principal, BOR şi prin care bântuie un personaj ce pare să aibă probleme cu identitatea de gen. Toţi aceştia "nu se dau bătuţi" şi vor să se facă auziţi.
Întrebare: fiind în plină campanie electorală, ştiind ce mesaje şi simboluri au adoptat principalii candidaţi la preşedinţie, cu cine credeţi că ar vota sau nu, creatorii şi purtătorii acestui mesaj?
Librarie Online. Zilnic ultimele carti noi, promotii si reduceri. Carti pentru fiecare cu livrare din stoc.
De ce spun ciudat? Pentru că se doreşte un manifest de luptă, dar este plin de mesaje şi simboluri care vin în contradicţie unele cu altele şi care mă duc cu gândul spre o tentativă masivă de manipulare.
Vocea celor care "se fac auziţi" se îndreaptă, în mod evident şi primordial împotriva Bisericii Ortodoxe, considerată desacralizată, unde "părinţii" (adică preoţii) au "dat afară din biserică toţi sfinţii", iar "crucea lor", deci în opoziţie cu crucea noastră, a celor care cântăm, "înseamnă doar semnul plus". Plus care înseamnă profit. Deci, pentru purtătorii mesajului, Biserica actuală este un loc al profitului, fără nimic sfânt, cu o cruce a lor. În opoziţie cu "crucea noastră", a celor care cântăm.
Iată mesajul pe care o parte a presie se chinuie să-l transmită de atâţia ani, transpus în doar patru versuri. Nu e o întâmplare că acest cântec a fost lansat chiar pe Gandul.info, publicaţie cunoscută pentru atitudinea sa anti-BOR.
Apoi la ţintă este luată Armata. Dacă în cazul BOR, atacul este frontal şi perpetuu, referinţa la Armată nu pare să aibă nicio explicaţie. Cu toate lipsurile ei, Armata nu a fost ţinta campaniilor de presă, precum BOR, rămând constantă în ceea ce priveşte percepţia favorabilă pe care o are în popor. Şi cu toate astea, de ce este vinovată Armata Română că "In loc de linişte asteptăm război"? Referinţa la situaţia din Ucraina e evidentă. Întrebarea de final "Dar cine ne mai apără pe noi?" este evident, una retorică, pentru reflexul automat este să spui "nimeni". Nu pot să nu mă întreb: cui foloseşte popularizarea, printre tineri, a ideii că Armata Română este incapabilă să ne apere?
Urmează apoi două strofe despre politicieni, dar nu au o destinaţie concretă, ci doar un profil şters, care i s-ar potrivi mai degrabă unui activist de partid, mărunt sau funcţionarului şpăgar. Urmează apoi o referinţă la strămoşi, care pare complet ruptă din context. Pentru că imediat, în timp ce Sişu vorbeşte de rugăciune, apare imaginea Patriarhului Daniel cu un trafalet în mână, care gesticulează precum bişniţarii care cer bani.
Iată şi sensul "crucii lor". Cu alte cuvinte, Biserica "oficială" este o instituţie a profitului, a banilor, în timp ce noi, "luptătorii", "profunzii", ştim ce înseamnă adevărata credinţă. Referinţa anterioară la strămoşi se transformă într-o farsă, deoarece, pentru a-l cita pe unul dintre cei mai eminenţi dintre ei, "Biserica Ortodoxă este mama neamului românesc".
Simbolul acestor "noi" este pumnul strâns ridicat, pe fond albastru. Nu pot trece peste faptul că pumnul strâns ridicat este un vechi simbol comunist, adus la noi în ţară de Ana Pauker & Co, dar care este publicitat cu mândrie de către capitalistul Cornel Ilie, care mai demult voia "o ţară ca afară", iar acum este imaginea gigantului din industria cosmetică, Avon.
O altă apariţie ciudată este cea a Loredanei Groza, îmbrăcată şi tunsă ca un băiat. Să fie o referinţă la homosexuali, pe care i-a sprijinit făţiş în ultimii ani, inclusiv prin participarea la o parodie de "nuntă", tot la Pro? Iată ce spunea, deunăzi, chiar împricinata despre proiect: "e un cântec cu un mesaj foarte puternic, special, şi mi-ar plăcea ca radiourile şi posturile de televiziunile să-l aprecieze şi să valorifice acest mesaj de care societatea, de fapt noi oamenii, pentru că nu cred în societăţi, cred în oameni în primul rând, avem nevoie."
Recapitulare: adunat sub un steag albastru şi un simbol comunist stilizat, un grup de oameni lansează un cântec "cu mesaj puternic, special" în care este luată la ţintă în principal, BOR şi prin care bântuie un personaj ce pare să aibă probleme cu identitatea de gen. Toţi aceştia "nu se dau bătuţi" şi vor să se facă auziţi.
Întrebare: fiind în plină campanie electorală, ştiind ce mesaje şi simboluri au adoptat principalii candidaţi la preşedinţie, cu cine credeţi că ar vota sau nu, creatorii şi purtătorii acestui mesaj?


Pe același subiect

S-a vaccinat. Era fericită. A MURIT DUPĂ ZIUA EI. Încă un cadru medical și-a pierdut viața după vaccinare: Doina Militaru, asistent optician, 55 de ani, infectată grav după vaccin. IML a decis că sunt suspiciuni și a hotărât autopsia. Avea ASTM și ALERGII

Iulian Urban: Noaptea în care democrația și libertatea în SUA s-au prăbușit în țăndări. Urmează Era Trans

Italia: Zeci de profesori s-au îmbolnăvit după ce au fost vaccinați cu serul de la AstraZeneca. Unele școli riscă să se închidă din cauza lipsei cadrelor didactice

IPS Teodosie ar putea deveni Mitropolit al Tomisului. Surse: Sfântul Sinod a luat în discuție azi la Patriarhie reînființarea Mitropoliei Tomisului. DOCUMENT EXCLUSIV ACTIVENEWS

PROFESORII NU SE LASĂ INJECTAȚI. Între 153.261 și 185.294 profesori și personal din Învățământ, respectiv 52.46%, NU SE VACCINEAZĂ. Date oficiale MEN-MEC

HOLD UP PLUS și ACEASTA NU ESTE O CONSPIRAȚIE - cele mai căutate, interzise și disputate filme documentare despre PLANDEMIE și MAREA RESETARE - traduse în ROMÂNĂ
Recomandările noastre

EXCLUSIV ACTIVENEWS. Români în luptă cu legile distructive ale lui Biden. Povestea tinerei Selina Soule, atleta româncă din SUA care se bate în instanță cu TRANSGENDERII pentru a elibera pistele fetelor de ei. TRUMP a criticat aberația impusă de Biden

HOLD UP PLUS și ACEASTA NU ESTE O CONSPIRAȚIE - cele mai căutate, interzise și disputate filme documentare despre PLANDEMIE și MAREA RESETARE - traduse în ROMÂNĂ

Merkel a anunțat la Consiliul European că la vară iese pașaportul digital UE! ROMÂNIA pe o listă a Pașapoartelor de vaccinare. „O amenințare kafkiană la adresa libertății noastre și o vacă pentru industria birocrației. Comisioane, specialiști, servicii!”

Brâncuși batjocorit la infinit de Ministerul Culturii. Coloana lui Brâncuși doborâtă de Ziua lui pe două capre la Muzeul Țăranului Român într-o „expoziție” de 218.099,44 euro din cadrul programului RO-CULTURA: Mirrors of Brâncuși
Tip conținut: Știri
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (18)