Recuperarea cutiilor negre ale avionului Malaysia Airlines va fi foarte dificilă

Malaezia a confirmat luni că Boeingul 777 al companiei sale naționale, ce a decolat pe 8 martie de la Kuala Lumpur către Beijing cu 239 de persoane la bord și a dispărut de pe radar la o oră după ce s-a ridicat de la sol, s-a prăbușit în Oceanul Indian departe de coastele Australiei, relatează agențiile internaționale de presă.
Însă misterul ce învăluie acest zbor care s-a abătut semnificativ de la rută va fi greu de elucidat, mai ales că recuperarea cutiilor negre și a resturilor aparatului se anunță foarte dificilă.
Potrivit autorităților malaeziene, datele furnizate de operatorii sateliților Inmarsat și AAIB (Biroul britanic de investigare a accidentelor aeriene) indică faptul că avionul s-a îndreptat către sud, într-o direcție opusă planului său de zbor, și ultima sa poziție a fost în mijlocul Oceanului Indian, la circa 2.500 de kilometri de coastele de sud-vest ale Australiei. De asemenea, posibile resturi ale aparatului au fost observate de sateliți și avioane în respectiva zonă a oceanului.
Însă chiar dacă se va reuși delimitarea perimetrului prăbușirii, recuperarea resturilor avionului va fi extrem de dificilă, fiind o zonă foarte ostilă, departe de uscat și cu ape adânci și agitate. Departamentul american al Apărării a trimis în zonă un sonar capabil să detecteze semnalele cele două cutii negre ale avionului, care înregistrează parametrii de zbor și conversațiile dintre piloți, dar de obicei aceste semnale slăbesc în intensitate și emiterea lor încetează complet după 30 de zile.
Potrivit experților, localizarea și recuperarea resturilor avionului malaezian vor fi mai complicate decât în cazul Airbusului 330 al companiei Air France, care s-a prăbușit în iunie 2009, în Oceanul Atlantic în apropierea coastelor Braziliei și pentru a cărui găsire a fost nevoie de doi ani.
Însă misterul ce învăluie acest zbor care s-a abătut semnificativ de la rută va fi greu de elucidat, mai ales că recuperarea cutiilor negre și a resturilor aparatului se anunță foarte dificilă.
Potrivit autorităților malaeziene, datele furnizate de operatorii sateliților Inmarsat și AAIB (Biroul britanic de investigare a accidentelor aeriene) indică faptul că avionul s-a îndreptat către sud, într-o direcție opusă planului său de zbor, și ultima sa poziție a fost în mijlocul Oceanului Indian, la circa 2.500 de kilometri de coastele de sud-vest ale Australiei. De asemenea, posibile resturi ale aparatului au fost observate de sateliți și avioane în respectiva zonă a oceanului.
Însă chiar dacă se va reuși delimitarea perimetrului prăbușirii, recuperarea resturilor avionului va fi extrem de dificilă, fiind o zonă foarte ostilă, departe de uscat și cu ape adânci și agitate. Departamentul american al Apărării a trimis în zonă un sonar capabil să detecteze semnalele cele două cutii negre ale avionului, care înregistrează parametrii de zbor și conversațiile dintre piloți, dar de obicei aceste semnale slăbesc în intensitate și emiterea lor încetează complet după 30 de zile.
Potrivit experților, localizarea și recuperarea resturilor avionului malaezian vor fi mai complicate decât în cazul Airbusului 330 al companiei Air France, care s-a prăbușit în iunie 2009, în Oceanul Atlantic în apropierea coastelor Braziliei și pentru a cărui găsire a fost nevoie de doi ani.
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!

RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect

Ion Cristoiu: Guvernatorul BNR, Mugur Isărescu, trebuie anchetat penal pentru abuz în serviciu

SRS: Nicușor Dan turnător la Securitate cu acte! Sorin Roșca Stănescu publică documentele. NOTE INFORMATIVE de POLIȚIE POLITICĂ

George Simion l-a spulberat pe Nicușor Dan: Căzut în "falia satanistă"! VIDEO de la prima confruntare, față în față, dintre candidații la prezidențiale, dintre suveranism și progresism

7 MOTIVE PENTRU CARE NICI UN CREȘTIN ORTODOX NU-L POATE VOTA PE NICUȘOR DAN. Campanie de mii de scrisori către preoții din diaspora a candidatului progresist, necăsătorit, ”spovedit” la Biserica Catolică, susținut de Cultul Evanghelic, pro-avort și LGBT

CE MĂ FAC CU VOI? Articolul-bombă al lui George Simion

NU e o lovitură pentru Trump! Primul Papă american la Vatican, Leon al XIV-lea, "e mai rău decât Francisc". "Va pune Biserica Catolică contra lui Trump"
Recomandările noastre
Tip conținut: Știri
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (0)