Șoferilor RATB le place pericolul

Potrivit descrierii făcute de șoferii mașinilor mici și mari celor care șofează pe RATB, aceștia nu se asigură și cred că li se cuvine tot, iar adesea unii dintre cei care conduc mijloacele de transport în comun pun multe vieți în pericol, relatează Digi24.
Zeci de mii de oameni își pun zilnic viețile în mâinile șoferilor de RATB, cu încredere oarbă să-i ducă la serviciu sau unde au nevoie, fără să știe de câte ori trec la milimetru pe lângă moarte, deoarece vatmanii sau şoferii de autobuze şi troleibuze forţează semafoarele şi trec pe roşu, numai ca să nu dea prioritate altor maşini şi ca să nu fie nevoiţi să aştepte pentru a trece intersecţia.
Pe internet se găsesc multe înregistrări care dovedesc că unii dintre angajaţii regiei de transport din capitală nu sunt mereu atenţi. Anul trecut, şoferul unui autobuz de pe linia 104 a fost aproape de un accident extrem de grav, când, după un viraj, n-a văzut două femei pe trecerea de pietoni, iar colţul maşinii sale a trecut la numai câţiva centimetri.
Reprezentanţii RATB susțin că permanent trimit echipe în trafic să îi monitorizeze pe şoferi şi vatmani, iar greşelile observate sunt imediat sancţionate, dar, din punct de vedere statistic, cel mult zece şoferi ai regiei rămânând fără permis, pe an, mai ales că poliţiştii îi iartă uneori pe şoferii regiei, ştiind că aceştia riscă pedepse grave.
Cât timp au permisul suspendat, şoferii şi vatmanii pot fi penalizaţi şi la salariu, aceasta fiind doar una din măsurile disciplinare pe care şefii o pot lua împotriva lor după ce comit astfel de greşeli.
http://www.youtube.com/watch?v=xE9bGCQDSUo
Zeci de mii de oameni își pun zilnic viețile în mâinile șoferilor de RATB, cu încredere oarbă să-i ducă la serviciu sau unde au nevoie, fără să știe de câte ori trec la milimetru pe lângă moarte, deoarece vatmanii sau şoferii de autobuze şi troleibuze forţează semafoarele şi trec pe roşu, numai ca să nu dea prioritate altor maşini şi ca să nu fie nevoiţi să aştepte pentru a trece intersecţia.
Pe internet se găsesc multe înregistrări care dovedesc că unii dintre angajaţii regiei de transport din capitală nu sunt mereu atenţi. Anul trecut, şoferul unui autobuz de pe linia 104 a fost aproape de un accident extrem de grav, când, după un viraj, n-a văzut două femei pe trecerea de pietoni, iar colţul maşinii sale a trecut la numai câţiva centimetri.
Reprezentanţii RATB susțin că permanent trimit echipe în trafic să îi monitorizeze pe şoferi şi vatmani, iar greşelile observate sunt imediat sancţionate, dar, din punct de vedere statistic, cel mult zece şoferi ai regiei rămânând fără permis, pe an, mai ales că poliţiştii îi iartă uneori pe şoferii regiei, ştiind că aceştia riscă pedepse grave.
Cât timp au permisul suspendat, şoferii şi vatmanii pot fi penalizaţi şi la salariu, aceasta fiind doar una din măsurile disciplinare pe care şefii o pot lua împotriva lor după ce comit astfel de greşeli.
http://www.youtube.com/watch?v=xE9bGCQDSUo
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!

RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect

Bombă de proporții: JUSTIȚIA A SUSPENDAT LOVITURA DE STAT! Curtea de Apel a anulat hotărârea abuzivă a CCR. Turul II Înapoi

După ce au ”pierdut” Coiful Dacic, olandezii vor și sculpturile lui Brâncuși

PANICĂ în Spania, Portugalia și Franța după ce țările UE au fost afectate de o pană masivă de curent electric. ACTUALIZARE: Motivul ”științific” este enunțat ca fiind un ”fenomen atmosferic rar”. Peninsula Iberică PARALIZATĂ - Noaptea aduce HAOSUL

SISTEMUL CONTRAATACĂ: Alexandru Vasile, judecătorul curajos care a suspendat anularea alegerilor, atacat de CSM! - SOLIDARITATE! Cine este eroina Gheorghița Popescu, cea care a încercat urgentarea deciziei motivând apropierea alegerilor

Peninsula Iberică este noul Wuhan?

Bombă cu ceas pe masa CNSAS! ”Dosarul de Securitate al președintelui CCR, Marian Enache, este la DGIA, serviciul secret al Armatei”. Paralela cu cazul Traian Băsescu, alias ”Petrov”
Recomandările noastre
Tip conținut: Știri
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (0)