Public Library of Science (PLOS) a publicat un studiu ce demonstrează că fragmentele de ADN ce provin din hrană conţin gene complete, care intră în sistemul circulator uman printr-un mecanism necunoscut.

Există suspiciuni, conform cărora cercetătorii corporaţiilor biotehnologice, precum Monsanto, au identificat deja acest mecanism şi îl folosesc cu bună ştiinţă.

Studiul se bazează pe analiza a peste 1.000 de eşantioane de sânge de la persoane diferite, prelevate de patru institute de cercetare independente.

PLOS este o publicaţie ştiinţifică respectată, ce raportează în principal despre cercetarea ştiinţifică şi medicală. Studiul pe care l-a publicat despre organismele modificate genetic (OMG) confirmă ceea ce se bănuieşte de ani de zile.

Efectele pe termen lung sunt necunoscute. Primele produse alimentare din organismele modificate genetic au început să fie comercializate în anul 1994.

Testarea tuturor combinaţiilor posibile asupra unei mase destul de mari de oameni şi pe o periadă de timp destul de lungă e imposibilă încă, deci nu se poate spune cu siguranţă că sunt inofensive.

2% din impozitul pe salariu
Din taxele pe salariul tău, poți alege ca 2% să meargă către articolele noastre și sprijinirea directă a siteului ActiveNews România, nu către stat. Companiile de publicitate și multinaționalele nu ne iubesc. Ajută-ne să luptăm în continuare pentru cele ce-ți sunt dragi: Familia, Credința și Țara.

Descarcă formularul și depune-l la agenția ANAF de care aparții până pe 31 iulie.