Te-ai săturat de ŞTIRI MASCATE şi TEASINGURI FORŢATE? Iată ce trebuie să faci pentru a nu mai cădea în capcana siteurilor
Cu siguranţă că nu o dată vi s-a întâmplat să vedeţi un teaser cu un titlu aparent incendiar şi apoi făcând click pe linkul respectiv, să descoperiţi că de fapt ştirea este cu totul şi cu totul diferită decât ce aţi fost convinşi să credeţi.
Elefant.ro:Livrare gratuita in 24 de ore! Orice produs
Un teaser în presa online este de-obicei un text scurt, folosind cuvinte cheie sau care au un impact emoţional puternic în mintea cititorului, astfel încât să-l determine pe acesta să acţioneze, respectiv să dea click şi să citească respectiva ştire, ceea ce în mod normal poate nu ar face. În presa online din România, astfel de cuvinte cheie reprezintă fie nume de oameni politici importanţi ai momentului, fie Ceauşescu, Roşia Montană, preot, Biserică, etc, dar şi sintagme precum "ultima oră".
Unele din cele mai frustrante teaser-uri sunt cele ale celor de la Gândul. Însuşi patronul Adrian Sârbu a fost nevoit să admită că "Teasingurile sunt toate forţate şi la “Gândul”. Suntem de acord, lucrez cu colegii ca să renunţe la acest stil", după ce a fost luat la întrebari de nişte tineri.
Şi totuşi, unele din capcanele întinse de respectivele publicaţii pot fi însă, foarte uşor, dejucate. Este necesară doar puţină atenţie.
Iată ce trebuie să faceţi. Se ia un teaser cum este cel mai de jos. Pare să anunţe o schimbare majoră în lumea politică, o "reaşezare", de "ultimă oră". Cum zilele acestea se vorbeşte despre despre căderea Guvernului Ponta, intenţia este evidentă.
Cu toate acestea, dacă veţi pune cursorul mouse-ului pe cuvintele "citeşte tot" sau pe "Citeşte pe gândul.info", în josul paginii(subliniat cu roşu) vi se va revela adevăratul titlu al ştirii: un sondaj despre popularitatea politicienilor. Puţin diferit, nu?
To be continued :)
Elefant.ro:Livrare gratuita in 24 de ore! Orice produs
Un teaser în presa online este de-obicei un text scurt, folosind cuvinte cheie sau care au un impact emoţional puternic în mintea cititorului, astfel încât să-l determine pe acesta să acţioneze, respectiv să dea click şi să citească respectiva ştire, ceea ce în mod normal poate nu ar face. În presa online din România, astfel de cuvinte cheie reprezintă fie nume de oameni politici importanţi ai momentului, fie Ceauşescu, Roşia Montană, preot, Biserică, etc, dar şi sintagme precum "ultima oră".
Unele din cele mai frustrante teaser-uri sunt cele ale celor de la Gândul. Însuşi patronul Adrian Sârbu a fost nevoit să admită că "Teasingurile sunt toate forţate şi la “Gândul”. Suntem de acord, lucrez cu colegii ca să renunţe la acest stil", după ce a fost luat la întrebari de nişte tineri.
Şi totuşi, unele din capcanele întinse de respectivele publicaţii pot fi însă, foarte uşor, dejucate. Este necesară doar puţină atenţie.
Iată ce trebuie să faceţi. Se ia un teaser cum este cel mai de jos. Pare să anunţe o schimbare majoră în lumea politică, o "reaşezare", de "ultimă oră". Cum zilele acestea se vorbeşte despre despre căderea Guvernului Ponta, intenţia este evidentă.
Cu toate acestea, dacă veţi pune cursorul mouse-ului pe cuvintele "citeşte tot" sau pe "Citeşte pe gândul.info", în josul paginii(subliniat cu roşu) vi se va revela adevăratul titlu al ştirii: un sondaj despre popularitatea politicienilor. Puţin diferit, nu?
To be continued :)
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
Sau direct în conturile Media Root de la Banca Transilvania:
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect
Ungaria, sfidare totală în România: Un demnitar ungur s-a plimbat prin Transilvania timp de 3 zile fără să menționeze o singură dată numele României
Analiza ”Prafului Saharian”: arsenic, bariu, nichel, zinc, fier, aluminiu. Cum au acționat alte state în timp ce oficialitățile din România tac mâlc. Documente de la Institutul de Inginerie Chimică din Bosnia
”Praful Saharian” - ”Teoria Conspirației”: ”Scoateți magneții. Puneți întrebări!” De ce autoritățile nu oferă nici o explicație despre compușii particulelor de pe cuprinsul României? Au murit ”experții” DSP? VIDEO
Recomandările noastre
Tip conținut: Știri
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (1)