Thailanda a reperat un avion neidentificat, imediat după dispariţia avionului Malaysia Airlines

Miercuri, un purtător de cuvânt al forţelor aeriene thailandeze a anunţat că Thailanda a reperat un "aparat neidentificat" care a schimbat de mai multe ori direcţia, analizând datele de pe radar de la momentul la care zborul MH370 al Malaysia Airlines a pierdut contactul cu controlul aerian, potrivit Mediafax.
Luni, la solicitarea autorităţilor malaysiene, forţele aeriene au verificat informaţiile de pe radarele din regiunea de sud, a precizat Monthon Suchookorn, care a arătat că sâmbătă, 8 martie, "la ora 00.28, la şase minute după dispariţia zborului MH370, un aparat neidentificat zbura în direcţia sud-vest", în direcţia opusă faţă de cea prevăzută pentru avionul Boeing 777, care se deplasa pe ruta Kuala Lumpur - Beijing, acest orar părând să corespundă ultimei transmisii a transponderului avionului (01.21 ora Malaysiei, 00.21 ora Thailandei), undeva între coasta de est a Malaysiei şi sudul Vietnamului.
"Aparatul a mers mai departe către sud, spre Kuala Lumpur şi strâmtoarea Malacca, înainte de a se întoarce spre nord" către Marea Andaman, la vest de peninsula malaysiană, a declarat el, adăugând că semnalul, care "nu era clar şi continua să se întrerupă", a dispărut ulterior, şi precizând că informaţiile au fost transmise Kuala Lumpur.
La întrebare privind motivul pentru care aceste elemente au fost divulgate abia la mai mult de zece zile de la dispariţia avionului, el a dat asigurări că Thailanda "nu a ascuns informaţii".
"Aparatul nu era în spaţiul aerian thailandez şi nu era o ameninţare pentru Thailanda", a subliniat el, adăugând că "nu era nicio confirmare că aparatul era zborul MH370".
Cu toate că ancheta se află în cea de-a 12-a zi, elementele cunoscute cu certitudine sunt puţine, adeseori contradictorii, şi produc stupefacţie în ceea ce pare a fi unul dintre cele mai mari mistere din istoria aeronautică modernă.
Avionul a decolat din Kuala Lumpur sâmbătă, 8 martie, la ora 00.41 (vineri, 18.41 ora României), cu 239 de persoane la bord, în direcţia Beijing, şi a dispărut de pe radare o oră mai târziu.
Căutările s-au concentrat într-o primă fază în Marea Chinei de Sud, pe coasta orientală a Malaysiei, înainte ca noi elemente să le reorienteze.
Conform autorităţilor malaysiene, avionul a deviat de la planul de zbor iniţial în urma unei manevre "deliberate" comise de persoane aflate la comanda aparatului.
Dispariţia avionului Boeing 777 a mobilizat eforturile a peste 25 de ţări dintr-o regiune mai vastă decât Australia: din nordul Thailandei în Asia Centrală pentru coridorul nordic (care acoperă o parte din China), din Indonezia în sudul Oceanului Indian pentru coridorul sudic.
Luni, la solicitarea autorităţilor malaysiene, forţele aeriene au verificat informaţiile de pe radarele din regiunea de sud, a precizat Monthon Suchookorn, care a arătat că sâmbătă, 8 martie, "la ora 00.28, la şase minute după dispariţia zborului MH370, un aparat neidentificat zbura în direcţia sud-vest", în direcţia opusă faţă de cea prevăzută pentru avionul Boeing 777, care se deplasa pe ruta Kuala Lumpur - Beijing, acest orar părând să corespundă ultimei transmisii a transponderului avionului (01.21 ora Malaysiei, 00.21 ora Thailandei), undeva între coasta de est a Malaysiei şi sudul Vietnamului.
"Aparatul a mers mai departe către sud, spre Kuala Lumpur şi strâmtoarea Malacca, înainte de a se întoarce spre nord" către Marea Andaman, la vest de peninsula malaysiană, a declarat el, adăugând că semnalul, care "nu era clar şi continua să se întrerupă", a dispărut ulterior, şi precizând că informaţiile au fost transmise Kuala Lumpur.
La întrebare privind motivul pentru care aceste elemente au fost divulgate abia la mai mult de zece zile de la dispariţia avionului, el a dat asigurări că Thailanda "nu a ascuns informaţii".
"Aparatul nu era în spaţiul aerian thailandez şi nu era o ameninţare pentru Thailanda", a subliniat el, adăugând că "nu era nicio confirmare că aparatul era zborul MH370".
Cu toate că ancheta se află în cea de-a 12-a zi, elementele cunoscute cu certitudine sunt puţine, adeseori contradictorii, şi produc stupefacţie în ceea ce pare a fi unul dintre cele mai mari mistere din istoria aeronautică modernă.
Avionul a decolat din Kuala Lumpur sâmbătă, 8 martie, la ora 00.41 (vineri, 18.41 ora României), cu 239 de persoane la bord, în direcţia Beijing, şi a dispărut de pe radare o oră mai târziu.
Căutările s-au concentrat într-o primă fază în Marea Chinei de Sud, pe coasta orientală a Malaysiei, înainte ca noi elemente să le reorienteze.
Conform autorităţilor malaysiene, avionul a deviat de la planul de zbor iniţial în urma unei manevre "deliberate" comise de persoane aflate la comanda aparatului.
Dispariţia avionului Boeing 777 a mobilizat eforturile a peste 25 de ţări dintr-o regiune mai vastă decât Australia: din nordul Thailandei în Asia Centrală pentru coridorul nordic (care acoperă o parte din China), din Indonezia în sudul Oceanului Indian pentru coridorul sudic.
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!

RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect

Bombă de proporții: JUSTIȚIA A SUSPENDAT LOVITURA DE STAT! Curtea de Apel a anulat hotărârea abuzivă a CCR. Turul II Înapoi

PANICĂ în Spania, Portugalia și Franța după ce țările UE au fost afectate de o pană masivă de curent electric. ACTUALIZARE: Motivul ”științific” este enunțat ca fiind un ”fenomen atmosferic rar”. Peninsula Iberică PARALIZATĂ - Noaptea aduce HAOSUL

După ce au ”pierdut” Coiful Dacic, olandezii vor și sculpturile lui Brâncuși

Peninsula Iberică este noul Wuhan?

SISTEMUL CONTRAATACĂ: Alexandru Vasile, judecătorul curajos care a suspendat anularea alegerilor, atacat de CSM! - SOLIDARITATE! Cine este eroina Gheorghița Popescu, cea care a încercat urgentarea deciziei motivând apropierea alegerilor

Viganò: Conclavul este falsificat – De aceea, viitorul Papă nu va avea autoritate
Recomandările noastre
Tip conținut: Știri
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (0)