ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!



Mai sunt câteva zile până la startul Black Friday, "etapa" din 22 noiembrie, retailerii români sunt cu marketingul în punctul de fierbere. Conform unui sondaj realizat de Domo, în topul produselor pe care consumatorii intenţionează  să le achiziţioneze de Black Friday se află tabletele (26,4%), urmate de televizoare (24,4%), telefoane (21%) şi laptopuri (18,3%).

Astfel că retailerul va oferi de Black Friday cele mai mari reduceri la produsele pe care consumatorii le-au indicat ca fiind cele mai dorite.

Oferta Domo va include tablete cu preţuri sub 200 de lei, precum şi laptop-uri şi notebook-uri cu configuraţii puternice la preţuri foarte mici şi reduceri substanţiale pentru zeci de modele din gama de top. De asemenea, cumpărătorii vor găsi la Domo smartphone-uri cu preţuri începând de la 299 de lei, precum şi reduceri importante pentru produsele  premium din această categorie.

Studiul realizat de Domo a vizat şi sumele alocate de consumatori pentru cumpărăturile de Black Friday, iar rezultatele arată că cea mai mare parte a respondenţilor şi-au planificat achiziţii de sub 1000 de lei (32,6% între 500-1000 lei, iar 27% sub 500 lei), urmate de bugete între 1500-2000 de lei (19,5 %) şi 1500-2000 lei (11,8%), doar 9% planificând un buget de peste 2000 de lei.

Sondajul realizat de Domo s-a derulat în perioada 1-15 noiembrie un sondaj completat de 4642 de persoane.

Domo va organiza evenimentul Black Friday din acest an, începand cu 22 noiembrie, în cele 97 de magazine din ţară şi în magazinul online. În ceea ce priveşte mediul preferat de consumatori pentru a face achiziţiile de Black Friday, 63% dintre respondenţi preferă mediul online, iar 37% vor opta pentru magazine.