Trenul ultramodern construit la Craiova a ÎNTÂRZIAT la prima cursă

Trenul ultramodern construit la Craiova a efectuat vineri prima cursă, una de probă. Deloc surpinzător, a ajuns cu întârziere la destinaţie.
Hyperion, aşa cum a fost botezat trenul fabricat de craiovenii de la Softronic, a ajuns în gara din Motru, unde a fost aşteptat de zeci de localnici, cu două ore de întârziere.
"Nu mă aşteptam să întârzie aşa de mult, mai ales că e vorba de un tren modern", a declarat unul din cei care au aşteptat noul tren în gara de la Motru, potrivit Adevarul.
Trenul nu are nicio problemă, putând atinge o viteză maximă de 160 de kilometri pe oră, ci infrastructura feroviară din România, care este la pământ.
"Este ramă electrică fabricată în România cu podea joasă. A fost fabricată la Craiova, la Softronic. Este un tren nou, prototip. Am venit la Motru pentru a face o probă. Şinele sunt bune, dar sunt câteva restricţii", a declarat Sebastian Ghiţă, manager de proiect.
În ţara noastră, pe calea ferată se poate circula cu maxim 120 de kilometri pe oră, dar porţiunile care permit atingerea acestei viteze sunt limitate. În schimb, sunt multe zone cu restricţii care obligă la reducerea vitezei până la 20-30 kilometri pe oră.
Foto: Adevarul
Hyperion, aşa cum a fost botezat trenul fabricat de craiovenii de la Softronic, a ajuns în gara din Motru, unde a fost aşteptat de zeci de localnici, cu două ore de întârziere.
"Nu mă aşteptam să întârzie aşa de mult, mai ales că e vorba de un tren modern", a declarat unul din cei care au aşteptat noul tren în gara de la Motru, potrivit Adevarul.
Trenul nu are nicio problemă, putând atinge o viteză maximă de 160 de kilometri pe oră, ci infrastructura feroviară din România, care este la pământ.
"Este ramă electrică fabricată în România cu podea joasă. A fost fabricată la Craiova, la Softronic. Este un tren nou, prototip. Am venit la Motru pentru a face o probă. Şinele sunt bune, dar sunt câteva restricţii", a declarat Sebastian Ghiţă, manager de proiect.
În ţara noastră, pe calea ferată se poate circula cu maxim 120 de kilometri pe oră, dar porţiunile care permit atingerea acestei viteze sunt limitate. În schimb, sunt multe zone cu restricţii care obligă la reducerea vitezei până la 20-30 kilometri pe oră.
Foto: Adevarul
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!

RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect

Bombă de proporții: JUSTIȚIA A SUSPENDAT LOVITURA DE STAT! Curtea de Apel a anulat hotărârea abuzivă a CCR. Turul II Înapoi

PANICĂ în Spania, Portugalia și Franța după ce țările UE au fost afectate de o pană masivă de curent electric. ACTUALIZARE: Motivul ”științific” este enunțat ca fiind un ”fenomen atmosferic rar”. Peninsula Iberică PARALIZATĂ - Noaptea aduce HAOSUL

După ce au ”pierdut” Coiful Dacic, olandezii vor și sculpturile lui Brâncuși

SISTEMUL CONTRAATACĂ: Alexandru Vasile, judecătorul curajos care a suspendat anularea alegerilor, atacat de CSM! - SOLIDARITATE! Cine este eroina Gheorghița Popescu, cea care a încercat urgentarea deciziei motivând apropierea alegerilor

Peninsula Iberică este noul Wuhan?

Viganò: Conclavul este falsificat – De aceea, viitorul Papă nu va avea autoritate
Recomandările noastre
Tip conținut: Știri
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (0)