ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!



Să fie culmea luxului,  ori o monstruozitate estetic-vulgară? Pentru proprietarul său, yachtul de inspiraţie Lamborghini este apexul ingineriei nautice. Un vas inovator, elegant, curajos, ce costă 1,1 milioane de dolari. Dar alţii nu sunt de acord.

Când Gino Gargiulo a apărut la Miami Boat Show cu yachtul său de culoarea bananei, în jurul curiozităţii s-a făcut înghesuială.

"Aceasta este cea mai bună «barcă» pe care ţi-o poţi cumpăra, este Lamborghini-ul bărcilor", spune proprietarul său de 48 de ani, care este un soi de mogul al automobilelor ieşite din comun şi restaurantelor din Miami, Florida.

"Feed-back-ul pe care l-am avut: scrisori, e-mail-uri. Dacă faci acum o căutare pe Google, sunt deja 14.000 de pagini de rezultate. Şi încă nu am dar yachtul la apă!".

Totuşi, nu toată lumea este impresionată, conform lunarului MainSail din grupul de presă din care face parte şi CNN,   de ideea de înaltă performanţă sportivă costumată în haine de superyacht.

Pentru Quentin Willson, fost prezentator al show-ului BBC "Top Gear, "barca asta Lamborghini este o expunere lipsită de gust a bogăţiei, care strigă: «Sunt bogat şi plictisit!»".

Jurnalistul spune: "Asta chiar este trist. Oricine are necesarul de bani necesar poate să-şi facă barca pe care o doreşte -- cred că asta este o nebunie!".

Quentin Willson continuă: "Problema acestor oameni este că ei doresc să fie diferiţi şi vor să fie separaţi şi vor să se distingă şi că acesastă tendinţă aruncă pe geam bunul gust şi raţiunea".