Un nou experiment GROTESC al PRO TV? Postul TV acuzat că a CREAT ŞI PROMOVAT un personaj TOXIC pentru români

Experimentele realizate pe mentalul poporului român prin intermediul mass-media par a nu se mai termina.După ce Adrian Sârbu a recunoscut că a inventat Ştirile de la ora 5 ca o diversiune, testând poporul român, iată că un nou astfel de caz iese la iveală.
Marian Ionescu, un blogăr român, a descoperit indicii că Pro TV a pregătit un laboratoare un nou experiment grotesc. Claudia Catarig este un personaj "apărut de nicăieri" pe youtube, unde a strâns 9.000 de abonaţi, iar pe Facebook a strâns peste 13.000, scria el în aprilie.
Între timp, alertaţi probabil de faptul că se dau de gol, Claudia Catarig "s-a divizat" într-o mulţime de conturi de Facebook, care mai de care mai oficiale, la fel şi pe youtube.
Claudia Catarig este o femeie ce pozează "într-o femeie de la ţară, lipsită de simţul penibilului, dar plină de ambiţie şi visuri", scrie mariciu.ro. Profilul se potriveşte cu un cel al unui număr mare de utilizatori de internet, ironizaţi pe reţelele de socializare. După cum bine remarca cineva, se potriveşte perfect cu publicul ţintă din "Las Fierbinţi". Nu este exclus ca obiectivul celor de la PRO TV să fie acela de a-şi stimula publicul, arătând că în ciuda tuturor obstacolelor, şi ei pot ajunge cineva.
Revenind, iată argumentele care-l fac pe Marian Ionescu să constate implicare PRO TV în fabricarea personajului Claudia Catarig:
1)Claudia Catarig nu ştie să scrie corect româneşte, dar a ştiut să-şi seteze Vanity URL-ul pe Facebook:
2) Discrepanţa uriaşă între felul în care Claudia Catarig scria pe facebook, în ianuarie şi felul în care o făcea în Aprilie. " Este vizibil că scrie intenționat cu “sh-uri”, cratime aruncate aiurea, “y” în loc de “i” și “k” în loc de “c”".
3) Individa a postat o fotografie cu un bărbat "care seamănă suspect de mult cu protagonistul unui reportaj al Știrilor ProTV, care a ajuns viral pe net acum ceva timp, cel cu “-De ce ai vrut să furi blugi? -De al dracu’ și de ambițios!”. Mai mulţi utilizatori au confirmat că este aceeaşi persoană.
4)Claudia Catarig a fost promovată pe siteul cancan.ro, site aflat în trust cu PRO TV. În articol "apăreau tot felul de poze cu ea photoshopată, poze care nu se regăsesc și pe pagina ei de Facebook. Poate le-a șters ea între timp. Sau poate nu au fost niciodată acolo, ci doar în calculatoarele celor din Pro."
5) Claudia Catarig a fost concurentă la show-ul "Românii au talent" de la PRO TV
6) PRO TV a mai manipulat userii români de internet. "Tânărul care cerea 100.000 de like-uri pe Facebok ca să se poată însura era, de fapt, PRO TV", scria presa, la începutul anului.
"Dacă ProTV-ul chiar intoxică voit și machiavelic populația acestei țări cu astfel de personaje create în laboratoarele proprii?" se întreabă Marian Ionescu.
Marian Ionescu, un blogăr român, a descoperit indicii că Pro TV a pregătit un laboratoare un nou experiment grotesc. Claudia Catarig este un personaj "apărut de nicăieri" pe youtube, unde a strâns 9.000 de abonaţi, iar pe Facebook a strâns peste 13.000, scria el în aprilie.
Între timp, alertaţi probabil de faptul că se dau de gol, Claudia Catarig "s-a divizat" într-o mulţime de conturi de Facebook, care mai de care mai oficiale, la fel şi pe youtube.
Claudia Catarig este o femeie ce pozează "într-o femeie de la ţară, lipsită de simţul penibilului, dar plină de ambiţie şi visuri", scrie mariciu.ro. Profilul se potriveşte cu un cel al unui număr mare de utilizatori de internet, ironizaţi pe reţelele de socializare. După cum bine remarca cineva, se potriveşte perfect cu publicul ţintă din "Las Fierbinţi". Nu este exclus ca obiectivul celor de la PRO TV să fie acela de a-şi stimula publicul, arătând că în ciuda tuturor obstacolelor, şi ei pot ajunge cineva.
Revenind, iată argumentele care-l fac pe Marian Ionescu să constate implicare PRO TV în fabricarea personajului Claudia Catarig:
1)Claudia Catarig nu ştie să scrie corect româneşte, dar a ştiut să-şi seteze Vanity URL-ul pe Facebook:

2) Discrepanţa uriaşă între felul în care Claudia Catarig scria pe facebook, în ianuarie şi felul în care o făcea în Aprilie. " Este vizibil că scrie intenționat cu “sh-uri”, cratime aruncate aiurea, “y” în loc de “i” și “k” în loc de “c”".

3) Individa a postat o fotografie cu un bărbat "care seamănă suspect de mult cu protagonistul unui reportaj al Știrilor ProTV, care a ajuns viral pe net acum ceva timp, cel cu “-De ce ai vrut să furi blugi? -De al dracu’ și de ambițios!”. Mai mulţi utilizatori au confirmat că este aceeaşi persoană.

4)Claudia Catarig a fost promovată pe siteul cancan.ro, site aflat în trust cu PRO TV. În articol "apăreau tot felul de poze cu ea photoshopată, poze care nu se regăsesc și pe pagina ei de Facebook. Poate le-a șters ea între timp. Sau poate nu au fost niciodată acolo, ci doar în calculatoarele celor din Pro."
5) Claudia Catarig a fost concurentă la show-ul "Românii au talent" de la PRO TV
6) PRO TV a mai manipulat userii români de internet. "Tânărul care cerea 100.000 de like-uri pe Facebok ca să se poată însura era, de fapt, PRO TV", scria presa, la începutul anului.
"Dacă ProTV-ul chiar intoxică voit și machiavelic populația acestei țări cu astfel de personaje create în laboratoarele proprii?" se întreabă Marian Ionescu.
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!

RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect

Ion Cristoiu: Guvernatorul BNR, Mugur Isărescu, trebuie anchetat penal pentru abuz în serviciu

Nicușor Dan a aprobat Marșul homosexualilor - ”Bucharest Pride” pentru sâmbătă, 7 iunie, în ajunul Rusaliilor

SRS: Nicușor Dan turnător la Securitate cu acte! Sorin Roșca Stănescu publică documentele. NOTE INFORMATIVE de POLIȚIE POLITICĂ

George Simion l-a spulberat pe Nicușor Dan: Căzut în "falia satanistă"! VIDEO de la prima confruntare, față în față, dintre candidații la prezidențiale, dintre suveranism și progresism

7 MOTIVE PENTRU CARE NICI UN CREȘTIN ORTODOX NU-L POATE VOTA PE NICUȘOR DAN. Campanie de mii de scrisori către preoții din diaspora a candidatului progresist, necăsătorit, ”spovedit” la Biserica Catolică, susținut de Cultul Evanghelic, pro-avort și LGBT

CE MĂ FAC CU VOI? Articolul-bombă al lui George Simion
Recomandările noastre
Tip conținut: Știri
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (0)