Un nou trend! Tinerii bucureșteni înlocuiesc cafeneaua cu muzeul
Conform statisticii trimestriale realizată de Muzeul Municipiului București (MMB), privind prezența publicului la evenimentele organizate în incinta instituției, tinerii din București au devenit din ce în ce mai atrași de spațiul muzeul.
[P] Maria, Regina României. Jurnal de Război, ediție integrală, necenzurată - comanda online
Astfel, dacă în luna ianuarie 2015, 10% din publicul prezent la evenimentele organizate în incinta Muzeului Municipiului București-Palatul Suțu se încadra în categoria de vârstă 18-25 de ani, în luna februarie 2015 mai mult de 26% dintre persoanele care au participat la evenimentele muzeului au vârste cuprinse între 18-25 de ani, transmite Muzeul Municipiului Bucureşti printr-un comunicat de presă.
Conform sursei citate, trendul este unul ascendent, dacă privim la statistica din luna martie 2015, când 27% dintre participanții la evenimentele organizate de muzeu au fost reprezentanți ai categoriei sus-menționate.
Tinerii din categoria 18-25 de ani, care nu frecventează, în general, spațiul muzeal, sunt atrași în special de conferințele de joi, organizate săptămânal de Muzeul Municipiului București, conferințe care tratează teme istorice și sociale, legate de Capitală.
Prima conferință din anul 2015, de pildă, "Mașina Timpului în București", susținută de Cristian Radu pe 19 februarie, a atras 163 de persoane, dintre care 141 din categoria de vârstă 18-25. Muzeul transmite totodată că, din cauza numărului mare de participanți anunțat pe pagina de Facebook a muzeului, conferința a fost repetată în ziua următoare.
Alte exemple în acest sens sunt conferința „Evoluția cartierului Vatra Luminoasă", organizată pe 12 martie și susținută de Andrei Răzvan Voinea, la care au participat 51 de tineri din categoria de vârstă amintită (dintr-un total de 87 de participanți), conferința „Bucureștiul arhitectului Petre Antonescu", din 19 martie, la care au participat 50 de tineri (dintr-un total de 98 de participanți), dar și cea mai recentă conferință, susținută de Robert Stoiculescu pe 26 martie: „Locuirea la margine de București- între problemă socială și spațială". La acest eveniment au participat 58 de tineri, dintr-un total de 85 de participanți, acesta fiind unul dintre evenimentele care au fost, de asemenea, reluate la o dată ulterioră, din cauza numărului mare de participanți anunțați.
Un alt aspect important care a apropiat muzeul de tineri, conform sursei citate, este prezența constantă pe Facebook. Muzeul Muncipiului București are, alături de Muzeul Țăranului Român, cea mai activă prezență pe rețeaua de socializare menționată (dintre muzeele cu sediu în Capitală).
[P] Maria, Regina României. Jurnal de Război, ediție integrală, necenzurată - comanda online
Astfel, dacă în luna ianuarie 2015, 10% din publicul prezent la evenimentele organizate în incinta Muzeului Municipiului București-Palatul Suțu se încadra în categoria de vârstă 18-25 de ani, în luna februarie 2015 mai mult de 26% dintre persoanele care au participat la evenimentele muzeului au vârste cuprinse între 18-25 de ani, transmite Muzeul Municipiului Bucureşti printr-un comunicat de presă.
Conform sursei citate, trendul este unul ascendent, dacă privim la statistica din luna martie 2015, când 27% dintre participanții la evenimentele organizate de muzeu au fost reprezentanți ai categoriei sus-menționate.
Tinerii din categoria 18-25 de ani, care nu frecventează, în general, spațiul muzeal, sunt atrași în special de conferințele de joi, organizate săptămânal de Muzeul Municipiului București, conferințe care tratează teme istorice și sociale, legate de Capitală.
Prima conferință din anul 2015, de pildă, "Mașina Timpului în București", susținută de Cristian Radu pe 19 februarie, a atras 163 de persoane, dintre care 141 din categoria de vârstă 18-25. Muzeul transmite totodată că, din cauza numărului mare de participanți anunțat pe pagina de Facebook a muzeului, conferința a fost repetată în ziua următoare.
Alte exemple în acest sens sunt conferința „Evoluția cartierului Vatra Luminoasă", organizată pe 12 martie și susținută de Andrei Răzvan Voinea, la care au participat 51 de tineri din categoria de vârstă amintită (dintr-un total de 87 de participanți), conferința „Bucureștiul arhitectului Petre Antonescu", din 19 martie, la care au participat 50 de tineri (dintr-un total de 98 de participanți), dar și cea mai recentă conferință, susținută de Robert Stoiculescu pe 26 martie: „Locuirea la margine de București- între problemă socială și spațială". La acest eveniment au participat 58 de tineri, dintr-un total de 85 de participanți, acesta fiind unul dintre evenimentele care au fost, de asemenea, reluate la o dată ulterioră, din cauza numărului mare de participanți anunțați.
Un alt aspect important care a apropiat muzeul de tineri, conform sursei citate, este prezența constantă pe Facebook. Muzeul Muncipiului București are, alături de Muzeul Țăranului Român, cea mai activă prezență pe rețeaua de socializare menționată (dintre muzeele cu sediu în Capitală).
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
Sau direct în conturile Media Root de la Banca Transilvania:
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect
Ion Cristoiu: Cuplul Iohannis – Ciolacu a primit misiunea ca România să provoace Rusia
ACTUALIZARE: Atac terorist la Moscova: Peste 115 morți și peste 140 de răniți. Putin urmează să iasă în fața națiunii. FSB: Teroriștii au fost prinși când încercau să fugă în Ucraina (VIDEO)
Disperare și Sporuri la MApN. Val de demisii și retrageri din Armata Română
Prințesa Kate, soția Prințului moștenitor al tronului britanic, are cancer la 42 de ani. La trei ani de la injectarea cu seruri Covid aproape întreaga familie regală a Marii Britanii e canceroasă
Unde a ajuns școala românească: Elev sancționat cu scăderea notei la purtare pentru că a făcut “propagandă pentru România Mare” și pentru că-și iubește țara! A fost trimis și la consiliere psihologică
Pe Zelenski l-au lăsat nervii: îl numește pe Putin "gunoi" și "ticălos" – La Crocus a început un nou Maidan
Recomandările noastre
Loreta Popa, un om dedicat primei sale iubiri: CUVÂNTUL! Interviu ActiveNews cu promotoarea Muzeului Național al Literaturii Române: ”Fără acces la educație copiii noștri nu vor mai fi în stare nici să se semneze, dar să citească”
27 martie: Basarabia „se unește pentru totdeauna cu Mama sa, România”. Aproape toți cei care au votat Unirea au fost apoi vânați de bolșevici și au sfârșit în lagărele sovietice. Ei sunt Martirii Basarabiei, Martirii Unirii. Să nu-i uităm niciodată!
Tip conținut: Știri
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (0)