ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


Industria modei începe să încalce, treptat, dar sigur, toate limitele sau cum se trece cu ușurință de la normalitate la perversiune. Răsfoind revista Vogue Brazilia pentru COPII din luna septembrie, vom avea „surpriza” să dăm peste un material-surpriză. Nu, nu este vorba despre „Kinder Surprise”, ci despre un editorial de „modă”, care transmite, prin fotografii hipersexualizate ale unor fetițe de vârste, evident, mici, că „e ok să fii sexy”, chiar dacă ai doar 8 ani.

A început cu „e ok să fii gay”. Industria modei a fost principalul instrument de „corupție” a minților vulnerabile ale adolescenților, cărora li se servește, de câțiva ani buni, în mod constant, imagini ale unor tineri ultra-feminizați și ale unor tinere total defeminizate, aka „imaginea androginului”, care s-a impus pe piață și în stradă, transformând aproape toți tinerii în niște personaje ridicole, care cred despre sine că sunt „cool” sau „hype”, etc. Treptat, homosexualitatea sau cel puțin toleranța ei a devenit un accesoriu „must-have”, care completează nu doar orice ținută, ci și orice caracter. Tinerii au devenit mai „deschiși” la minte, ACCEPTÂND noile tendințe – atât vestimentare, cât și de orientare sexuală.

Folosind aceleași metode, iată că industria modei începe astăzi, să impună, la fel de treptat și sigur, următorul obiect sexual preferat al sezonului: COPIII.
Blogger-ul american Vigilant Citizen (vigilantcitizen.com) demască, de data aceasta, cum a făcut și cu alte ocazii, direcția evident greșită în care o ia „libertatea de exprimare” a celor ce creează astfel de „mesaje culturale”: „Mă simt prost doar pentru că sunt nevoit să postez aceste imagini, dar trebuie să demonstrez acest punct de vedere: industria modei încearcă, în mod vulgar, să normalizeze, în conștiința publică, abuzul copiilor. Îți spune tot ce trebuie să știi despre cei din spatele scenelor”.

Comentariile sunt de prisos, deoarece imaginile vorbesc de la sine. A se lua aminte că revista din care au fost culese este o revistă de modă pentru copii. Problema este că fetițele de care va fi răsfoită nu își vor dori doar hainele respective, ci și felul în care fotomodelele respective se comportă. Conștient sau subconștient, felul lor hiper-sexualizat de a poza va fi „împrumutat”.

MG_1673-1024x704-e1410723963439 (1)

Vogue CHILDREN Brazil aduce în față foarte tinere fete în tot felul de poziții și vestimentații, care mai de care mai „sugestivă”. De exemplu, aici avem o fotografie a unor fetițe la pescuit, în semptembrie. Fiind nici frig, nici cald, una dintre ele poartă slip și pullover, în timp ce cealaltă e mai „încinsă”, fiind „surprinsă” în timp ce se dezbracă, „în timp ce observă că un pervers ciudat care le spionează, le face o fotografie”, comentează VC.

MG_0083-1024x701-e1410724164733

Aici, fetița care stă pe nisip este fotografiată, având picioarele întredeschise într-un unghi destul de incomfortabil. „Fotograful, cel mai probabil, i-a indicat fetei să stea în felul acesta. Poate că ar trebui să fie arestat?”

MG_1601-682x1024-e1410724359551

Aceleași poziții deja devenite clasice pentru fotomodele, de data aceasta ele fiind doar niște copii. DE CE?

MG_0153-682x1024-e1410724498746

Nelipsita fotografie „de grup”, care sugerează, eviden, cât de bine arată fetele „împreună”. PEDOFILIE și HOMOSEXUALITATE, într-o singură fotografie „inocentă”, plasată strategic sub masca „prieteniei”. „Opriți-vă din a încerca să-i faceți pe copii să arate sexy”, conclude VC.

Oare fetițele care vor vedea acest editorial vor încerca, peste (puțini) ani să le imite ? Încotro ne îndreptăm?