ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


Calificările vor începe de la ora 15 şi vor fi trnasmise în direct de către F1 Manager.

Pneul supersoft este singurul pneu P Zero care are o compoziție complet nouă anul acesta, concepută pentru a oferi o rezistență mai bună la granulare și fărâmițare. Una dintre evoluțiile cheie a tuturor pneurilor de anul acesta a reprezentat-o optimizarea presiunii petei de contact și a distribuției temperaturii. Acestea prezintă un contact mult mai uniform cu asfaltul, îmbunătățind aderența și manevrabilitatea: atribute vitale pe străzile din Monaco.

Suprafața pistei în Monaco este cea mai puțin abrazivă din întreg sezonul. Există de asemenea un format mai puțin obișnuit al sesiunilor, cu o pauză vineri, când circuitul este redeschis traficului public. Acest lucru are o profundă influență asupra evoluției pistei, foarte puțin cauciuc fiind lăsat pe circuit.

Cu spații de evacuare limitate, există șansa apariției a numeroase incidente care pot aduce pe pistă safety-car-ul, iar de acest lucru trebuie ținut cont când se fac calculele referitoare la strategie. Datorită uzurii și degradării foarte reduse a pneurilor care caracterizează Marele Premiu al Principatului Monaco, strategia cu o singură oprire poate funcționa adesea.