ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


FIA a decis o noua procedura prin care sa verifice presiunea in pneuri dupa ce presa a dezvaluit ca mai multe echipe de varf pacaleau sistemul.

Aceste echipe foloseau un dispozitiv prin care incingeau si raceau sistemul pe care se puneau cauciucurile si astfel cu o presiune mai mare, echipele erau mai rapide si reuseau si sa conserve mai bine pneurile. Asta fiindca presiunea pe roti era masurata dupa ce se puneau pneurile pe masina. De la cursa din Austria FIA va masura presiunea in pneuri inainte ca acestea sa fie puse pe monopost.

Se speculeaza ca cel mai mare beneficiar al acestui sistem ar fi fost echipa Mercedes. Vom vedea dupa 15 minute de cursa avantajul pe care l-au avut sau nu nemtii/

Mai jos gasiti grila de start a Marelui Premiu dupa ce nu mai putin de 5 piloti au suferit penalizari:

1. Lewis Hamilton  Mercedes
2. Nico Hulkenberg  Force India
3. Jenson Button  McLaren
4. Kimi Raikkonen  Ferrari
5. Daniel Ricciardo  Red Bull
6. Nico Rosberg  Mercedes *
7. Valtteri Bottas  Williams
8. Max Verstappen  Red Bull
9. Sebastian Vettel  Ferrari *
10. Felipe Massa  Williams***
11. Esteban Gutierrez  Haas
12. Pascal Wehrlein  Manor
13. Romain Grosjean  Haas
14. Fernando Alonso  McLaren
15. Carlos Sainz  Toro Rosso
16. Sergio Perez  Force India
17. Kevin Magnussen  Renault
18. Marcus Ericsson  Sauber
19. Jolyon Palmer  Renault **
20. Rio Haryanto  Manor **
21. Felipe Nasr  Sauber **
22. Daniil Kvyat  Toro Rosso ***

* 5 pozitii pentru schimbarea cutiei de viteze
** 3 pozitii pentru ca nu au incetinit sub incidenta steagului galben
*** pleaca de pe linia boxelor fiindca are un nou sasiu Kvyat si la fel si Massa

Paddy Lowe nu se arata ingrijorat de faptul ca cei de la Ferrari vor pleca cu pneuri superusoare, iar ei pleaca cu ultrausoare, fiindca afirma el ca nu este nici o garantie ca primele vor tine mai mult decat cele incaltate de Mercedes.

Start

Sebastian Vettel abandoneaza cursa in turul 26 dupa ce loveste parapetii circuitului ca urmare a expliziei unui pneu de pe monopost.

Pentru a afla rezultatele finale si alte amanunte intrati pe F1 Manager.